Trofeul Raytheon se acorda anual din 1953, escadrilelor de vanatoare-interceptare ale USAF; pana in 1997 a purtat numele de Trofeul Hughes.
Castigatorii Trofeului Raytheon de anul trecut sunt 67FS, de la baza aeriana Kadena, Japonia.
Trofeul Raytheon se acorda anual din 1953, escadrilelor de vanatoare-interceptare ale USAF; pana in 1997 a purtat numele de Trofeul Hughes.
Castigatorii Trofeului Raytheon de anul trecut sunt 67FS, de la baza aeriana Kadena, Japonia.
Recunosc ca am trait intens spectacolul, frumos, dar tot nu-i la fel de magnific ca Mig-urile si Su-urile.
Apropo, cred ca baietii zbor cu o viteza destul de ametitoare si in felul asta spatiul aerian e destul de limitat, intrebare: cum se delimiteaza spatiul civil fata de cel militar pentru ca ei zboara destul de sus si plus ca spatiul civil american e impanzit de vioane civile/comerciale.
Prin ce zona isi gasesc locul de “joaca” cand stii ca peste tot ai avioane civile.
67 FS are baza pe Kadena, in Japonia. Mai mult ca sigur mare parte a zborurilor au loc deasupra marii departe de culoarele civile…
F 15 unul din cele mai impresionante avioane constuite in era supersonica, din cauza lui F 15 a aparut Su 27 rivalul din est….
Pentru cei care critica atata de mult bordurile analogice sa se uite mai atent la un F 15 C/D si sa vada ordul acesta “neprietenos” cu pilotii nu i-a impiedicat pe acestia sa obtina peste 100 de victorii aeriene in era supersonica impotriva unor inamici reali, majoritatea avioanelor doborate de F 15 fiind MIG-uri din generatii mai vechi dar si MIG-ul 29…..F 15 ca sistem de arme a fost integrat perfect in filozofia americana si pana la aparitia F 22 a fost benchmark-ul pentru celelate avioane.
de accord cu tine …in epoca avioanelor supersonice,multi inca cred ca manevrabilitatea putin,insist aici,putin mai buna e panaceea supervanatorilor
supervanatorii precum mig 31,f 15,su 27 ce fac cel mai bine …e sa urce cu maxim de viteza ,la mare altitudine unde au maxima acoperiire,descoperire ptr puternicele lor radare,stau ca ulii descoperind avioanele ce intra pe sub nivelul lor si atacand
de pe la 8000 m in sus nu ai suficienta densitate a aerului ptr manevre…aici ar intra importanta tractiunii vectoriale…
cand ele coboara sub 6000m orice vanator mic si agil le pune in dificultate…dar nu sunt ptr asta
un avion privit si atacat de sus nu prea are unde se acunde,de la acelasi nivel da
Trebuie sa recunoastem ca amerlocii stiu sa-si faca reclama mai bine decat stiu sa-si faca rusnacii propaganda .