Iata-l si pe al saselea Spartan. Al saptelea, dupa spusele ministrului Apararii, va sosi in tara la finalul acestui an sau in prima parte a lui 2014 si va fi in configuratie speciala pentru lupta impotriva incendiilor.
Scurt pe scurt: vom reveni cu povestea evenimentului zilei de ieri si mai ales multe poze.
Maine… maine? Maine mergem pe Clinceni.
Aveti putintica rabdare, stimabililor. 🙂
– Iulian Iamandi –
In timp ce Iulian arde de nerabdare sa-l vada, altii nu stiu cum sa scape de ele 🙂
A dozen nearly new C-27J Spartans from Ohio and elsewhere have already been taken out of service and shipped to the so-called boneyard at Davis-Monthan Air Force Base in Tucson. Five more are expected to be built by April 2014, all of which are headed to the boneyard unless another use for them is found.
http://m.military.com/daily-news/2013/10/07/new-air-force-planes-go-directly-to-boneyard.html?comp=700001075741&rank=4
Sensul comentariului meu este ca altii au prea multe si nu stiu ce sa faca cu ele si nicidecum ca nu sunt bune.
L-am vazut ieri la Flotila 90. Urmeaza sa rastorn tolba cu poze si sa va prezant evenimentul.
Din ciclul…..altii mult mai prosti ca noi, se pare ca bulgarilor le fac cu ochii harcile evreiesti retrase de 20 de ani, produse local. ha ah ah….. http://www.aviatiamagazin.com/headline/bulgaria-ar-putea-cumpara-avioane-multirol-din-israel-iai-kfir-vireaza-spre-europa/
Si steagul tot gresit e reprezentat pe ampenajul vertical. Nu sare in ochi la nimeni asta.
Parca ar fi disparut aparatele F16 din rezerva USAF sau cele din desert..
E doar o macheta 1/72..
http://www.flickr.com/photos/dizzyfugu/6933480782/lightbox/
Daca bulgarii ar fi “inspirati” ar cumpara vreo 12 F16A/B si le-ar upgrada la nivelul Kfir C60, radar AESA, samd..
Ar rezulta un aparat agil, potent, iar cu un pilot bine antrebat, capabil sa “bata” oricand un SU27..
Erata: Kfir Block 60.