13 Aprilie 1930, Targu-Jiu. Se naste una din personalitatile marcante ale culturii romanesti, poate cel mai cunoscut regizor roman al tuturor timpurilor. Pasionat inca de mic copil de arta cinematografica, petrece foarte mult timp in cinematograf.
Intamplator, peste ani va ajunge sa lucreze in domeniu, dupa ce o cunostinta i-a oferit un loc de munca la un studio cinematografic din Bucuresti. In 1962 Lanseaza doua scurte documentare si un scurt metraj, Memoria Trandafirului, ce a atras critici pozitive la Festivalul de la Cannes.
In 1967 isi asuma rolul de profesor de istorie odata cu lansarea unui film epic, Dacii, film ce s-a bucurat de scces de piata si in Vest. In 1971 pune in scena o noua drama istorica, Mihai Viteazul.
Are privilegiul de a colabora cu cineasti vest-europeni pentru diverse proiecte, in anii 70. Autodidact, abordeaza diverse genuri si teme in calitate de regizor actor si producator.
Filmografia sa cuprinde titluri de exceptie ca “Atunci i-am condamnat pe toti la moarte” (1971), “Cu mainile curate” (1972), “Osanda” (1976), “Ultima noapte de dragoste”, “Nea Marin miliardar” (1979), “Ciuleandra” (1985), “Mircea” (1989), “Coroana de foc” (1990), “Triunghiul mortii” (1999), “Orient Express” (2004), “Supravietuitorul” (2008), “Carol I”(2009), “Ultimul corupt din Romania” (2012).
Ia parte activ la evenimentele din Decembrie 1989, intrand in politica. A fost ales pentru prima data parlamentar in 1990, pe listele FSN, iar in actuala legislatura a incheiat al cincilea mandat in Parlament. A fost membru al Comisiilor de cultura din Senat in fiecare legislatura si a detinut presedintia comisiei in actuala legislatura.
Se stinge din viata pe 3 Ianuarie 2013 la varsta de 82 de ani in urma complicatiilor aparute dupa stupid accident petrecut inainte de Sarbatori. A alunecat pe gheata…
Fie-i tarana usoara…
– Marius –
era aroman- Florin Sergiu Nicola.
avea sange de dac :).
a fost cel care a descoperit inima Reginei Maria langa Castelul Bran :).
mare patriot.
cavaler…etc
a modelat mentalul unei generatii. a sadit seminte care incep usor usor sa rodeasca.
a avut si defecte- cine n-are?- dar a fost un personaj de bagat in cartile de istorie.
cu un impact deosebit.
si nu s-a stins, a trecut doar la next level 😀
Frumos spus, XV. Inclusiv partea cu defectele. Sa ridice piatra cei care nu au.
Acum sper ca aia de la Ministerul Culturii nu o sa il inlocuiasca pe Nicolaescu ca unic abonat la filmul pe care il putea finanta Ministerul cu Geo Saizescu sau alt ins de gen, eventual cu un scenariu facut de Vadimuta, asta in detrimentul regizorilor care in ultimii ani chiar au facut treaba cu filmele lor.
De Nicolaescu nu am deloc o parere buna, dar printre lucrurile bune pe care le-a lasat in cinematograful Romanesc, ar fi crearea unei scoli de cascadori din care a mai ramas ceva in zilele noastre, filmele lui aveau cea mai buna coloana sonora din perioada comunista, multumita poate mai mult lui Anusavan Salamanian si sa spuneam cresterea gradului de notorietate plus imagine pozitive pentru un numar de personaje istorice & evenimente istorice din trecutul Romaniei, chiar daca nu au avut in cea mai mare masura legatura cu realitatea.
In rest filmele lui mi s-au parut a fi mediocre, el ca regizor si actor a fost mediocru.
Nici mie nu mi-au placut filmele lui, dar nici cele ale regizorilor care “au facut treaba” in ultimii ani nu-s cine stie ce. Ca atrag strainii cu tot felul de subiecte bizare nu-i cine stie ce.
Oricum moartea lui a scos la iveala din nou boala psihica si prostia spatiului public in Romania. Ce-am vazut zilele astea la TV… incredibil. Multi domne multi….
Dumnezeu sal odihneasca.
bai, romanul printre altele s-a nascut si critic de film si am tot citit opinii ca Sergiu Nicolaescu n-a fost un mare regizor etc. ca a fost propagandist (de parca regizori mari ca Sergei Eisenstein sau Roland Emmerich si-atatia altii, n-ar fi).
totusi, dintre tototi care au aderat la opinia asta maxim 0,5 % au vazut “Memoria trandafirului” de exemplu.
dar nah, e trendy, e cool sa zici ca Mungiu e regizor mare (o fi, nu contest) si e la fel de trendy sa spui ca SN dpdv al artei cinematografice era un depasit.
dar daca nici scena de final din “Osanda”, in care Amza Pellea zice printre dinti “grijania ei de lume” nu e cinematografie pura… da, cu sunetul ala universal al impuscaturii din toata filmografia romaneasca (gloantele suna la fel in toate filmele romanesti dinainte de ’89), cu un usor cliseu…dar uitati-va la privirea lui Amza Pellea…
care n-ati vazut-o:
http://www.youtube.com/watch?v=Tf-Yb99IK9E
Totusi nu este cam mult pentru Nicolaescu sa il comparam cu Eisenstein?
Ala totusi a revolutionat cinematograful, a adus dramatismul, dinamismul, emotia, teorii ale montajului chestii tari la vremea lor, a luat filmul de la stadiul de o insiruire de cadre fixe si lasat la stramosul tuturor filmelor pe care le vedem acum, de actiune, arta, razboi, propaganda si ar mai fi facut ceva dar in 1928 taica Stalin a pus mana cam pe toata puterea si sa cam ales praful de cinemaul-arta sovietica din primii ani.
Acum ce anume a adus cu adevarat nou Nicolaescu in cinema ca sa il comparam cu Eisenstein?Daca a adus ceva a adus pe plan local si in general prin preluari din afara.
Filmele lui Nicolaescu mi s-au parut a fi in primul rand greoaie(cum sunt alea americane), nu mare lucru emotionant, nu mare lucru palpitant si mai ales nimic care sa te darame.
Scene cu impuscaturi, nu cred ca lui Nicolaescu sau vreunui american iar fi iesit asa de bine scena asta..
http://www.youtube.com/watch?v=TQZlHnwqhgM
..una dintre cele mai bune scene cu impuscaturi din fileme comerciale-actiune, mai ales daca este si in franceza.
Dar mai ales lui Nicolaescu nu iar fi iesit deloc asa de bine filmul asta..
http://www.youtube.com/watch?v=xIFLgkd07zY
..cel mai bun film de razboi(daca ii putem spune asa), istoric si chiar de propaganda facut vreodata in Romania, cu scenele lui maximale 00:14:20 – 00:15:39 si 01:09:19 – 01:10:36, de fapt tot filmul este o maxima de la un capat la altul.
Pun pariu ca daca l-ar fi facut Nicolaesc atunci el in persoana l-ar fi jucat pe Ogoranu, Jean Constantin ar fi intrepretat si el pe cel mai mare partizan de culoare din Estul Europei, niste replici cu umor, coloana sonora cu muzica bine facuta, multe explozii, multe impuscaturi, multi figuranti, desigur nu i-ar fi venit ideea sa filmeze aproape tot filmul cu o camera mobila(probabil filmari din elicopter, traveling, filmari in contrepied), cea ce ia dat o intimitate, o senzatie de prezenta spectatorului in cadrul actiunii, scenele nu au fost dramatizate-dinamizate de muzica, facandul si mai dramatic, personajele se lipsesc de la scene de cascadorie, detonari de munti impuscat comunisti ca la popice, in general actorii se plimba de colo colo prin padure, mai trag cu pusca din cand in cand, sufera de frig, foame, frica si cam atat, aia sunt oameni, neputinciosi, nedreptati care un timp incearca sa lupta in numele unei idei pentru supravietuirea lor, sunt vanati, tradati, chinuiti, cand vezi filmul de trec toata trairile, cea ce nu am observat la nici un film al lui SN, exploziile au fost misto, Jean Constatin avea umor, muzica reusita si cam atat, nimic veritabil, nimic miscator.
din partea lui nemo:
Victore, invata cinematografie si pune-ti cultura la punct! in ziua in care vei mai deschide subiectul despre Eisenstein (ale carui filme sigur nu le-ai vazut, sau eventual niste recenzii elogioase, ori ce-oi mai fi citit tu pe netul asta lung si lat, caci el se pare ca iti este perna de capatai, nu niste studii judicioase si aprofundate pe care sa-ti formezi de fapt parerile)… deci reluam: cu privire la acea zi, sa ai mare grija pe cine-l opui lui sau il alaturi. si asta pt simplul fapt ca esti paralel si cu opera lui SN si cu impactul fantastic pe care l-au avut filmele sale in Occident, inclusiv. daca AI fi cunoscut cu adevarat ce se intampla in lumea filmului, ai fi STIUT ca pana si PETR FALK- cel care l-a jucat pe ultimul comisar moldovan in “SUPRAVIETUITORUL”- a declarat ca a fost entuziasmat sa joace acest rol, caci stia din copilarie toate filmele lui Nicolaescu, el fiind ceh si fiind idolul sau si al unora din generatia sa de actori.
in paralel, intereseaza-te cum a fost facut filmul WILHELM CUCERITORUL si continuarea sa, cota de piata castigata in perioada in care a aparut si mai ales (dar, desigur pt cunoscatori)miniserialul FRANCOIS VILLON, filmat inclusiv in Romania, si aparut la noi doar sub forma de film de 3 ore.
cunoscand si aceste opere, ai fi stiut astfel probabil si de celellate peste 20 de filme realizate de el ca regizor sau regizor secund in Occident.
si atunci hai sa ne punem o intrebare: daca Ciuleandra, Osanda, Nemuritorii, Noi cei din linia 1, sau Capcana mercenarilor- sa nu uitam de ORIENT EXPRESS, sunt niste opere mediocre, slabe calitativ, atunci de ce au avut cautare in afara (Noi cei din linia 1 a spart box-office-ul pt filme straine in Franta, Italia si Germania la data aparitiei)?
nu uita ca discutasem de exemplu de Nemuritorii, film care a dat startul muzicii rock progresive (muzicii moderne in filmele de epoca) si cand am spus ca a fost un soc cultural imens la data aparitiei, datorita modernismului tratarii subiectului per total film.
sunt prea multe de spus despre tehnicile moderne de filmare ale lui SN, sau avant-gardinsmul lui in cinematografie.
romanul are o vorba: nimeni nu este profet in satul lui! de aceea a fost mai usor sa consideram ca el de exemplu s-a inspirat din cinematografia americana si nu a facut altceva decat sa copieze.
pt cei ce nu cunosc si care stiu sa dea din gura prosteste pur si simplu pt a se baga si ei in seama: pe toata perioada activitatii sale SN a colaborat cu mari regizori si tehnicieni de cinematograf din toata lumea si a fost considerat mai ales de catre cei din Occident un avantgardist in tehnica filmarii si regizorale.
ar fi multe de spus, dar mi-e sila s-o fac si mai ales pt ceea ce s-a intanplat la inmormantarea lui. sa va intre bine in cap un lucru: un regizor de asemenea calibru, care sa poata acoperi tot registrul artistic (epoca, comedie, actiune, film psihologic, tragedie) nu vom mai avea niciodata, a dat dovada ca este posibil ca un om serios si genial sa realizeze ce a realizat si detractorii sai ar trebui sa ii analizeze mai bine opera si sa nu se mai incante ca pot avea pahare de bere pe masa si “mama, ce smecheri suntem noi cand deschidem gura in fata lor!”
cine vrea sa vada intr-adevar cine a fost SN, ar trebui sa aiba rabdarea de a viziona ZILE FIERBINTI, film care a fost considerat la un moment dat comunist dar dupa revolutie, fiind dat de mai multe ori la diferite tv, multi au descoperit critica subtila si crancena existenta in aceasta opera si mai ales faptul ca N a vrut sa dovedeasca faptul ca un om ferm si vertical isi poate impune in orice sitem vointa.
merita vazut!!!!
Ce evolutie interesanta. De la jignirea si gonirea cititorilor, acum am trecut la jignirea celorlalti din echipa…
INTERESANT CA NU MAI AM DREPTUL DE A-MI CRITICA NICI COLEGII , CHESTIE CARE INAINTE ERA INCURAJATA.
CA SA FIE CONCRET :
SURSE , ASA CUM SE CERE INTOTDEAUNA:
1.ISTORIA CINEMATOGRAFULUI MONDIAL-G.SADOUL
2.COLECTIA REVISTELOR CINEMA SI TATRUL , MAI ALES ARTICOLELE LUI RAY ARCO
3.IMDB , CINEMAGIA , PLUS CEVA CRITICI DE CINEMA ROMANI SI STRAINI-CINE CATA , GASESTE.
NU AM CRITICAT DECAT OBIECTIV , SI MAI ALES PE OAMENI DE GENUL SEMIDOCTILOR CARE AU INCEPUT SA BANTUIE SI PE AICI.
PE VICTOR L-AM CRITICAT MEREU PRIETENESTE SI STIU TOTI AI NOSTRI CA AM TINIUT CU EL PANA IN PANZELE ALBE SI LA BUNE SI LA RELE SI CA ORICARUIA DINTRE NOI I-AM SPUS VERDE IN FATA CE AM CREZUT SI UNDE L-AM APRECIAT , ASA CUM O VOI FACE INTOTDEAUNA.DOAR CA ACUM AM VAZUT IN ATITUDINEA LUI CEEA CE FAC MULTI – AMENDARE CU SUPERFICIALITATE A UNOR VALORI MINIMALIZANDU-LE DE DRAGUL CURENTULUI.
AM SUPORTAT SI MI-AM INSUSIT MULTE CRITICI SI M-AM ENERVAT CAND MIE SI NU ALTORA MI S-AU IMPUS CONDITII EXAGERATE PT A FI IN RAND CU CEI CARORA NU LE COMVINE CA ALTUL SA IASA DIN RAND.
DACA 2-3 USERI S-AU SIMTIT ATACATI IN POLEIALA DE CARE S-AU INCONJURAT EU CONSIDER CA CEI CARE AU INCREDERE IN EI SI IN FORTELE LOR AU RAMAS PE POZITII , NEATINSI DE FAPTUL CA CINEVA SCRIE CU CAPS ORI I-L ADMONESTEAZA PE VREUNUL CARE IN CULTURA SA DE BIBLIOTECA SCOLARA BATE CU PUMNUL IN MASA PE CARE O UMPLE CU INTERPRETARI AIURISTICE.
CU VICTOR NU AM DECAT EXACT CE AM MAI VB TOTI DE FATA : APROFUNDAREA UNUI SUBIECT ! SI CHIAR TU O SUSTINEAI MAI VEHEMENT CA MINE !
SI……….NU CRED CA AM INCERCAT MACAR SA-L JIGNESC , DAR EU AICI M-AM SIMTIT DE MAI MULTE ORI JIGNIT DIN MAI MULTE DIRECTII SI DIN RESPECT PT MUNCA NOASTRA SI PT CE PROMISESEM TIE , AM INGHITIT F MULTE !
SI APROPOS !
SA STII CA EXISTA SI MAIL-URI SI TELEFOANE !
@ mereu nimeni:
multam pt aprecieri. Pana sa discuti despre cultura altora, clarifica-ti cum se pun cratimele.
Faptul ca eu (si probabil altii, nu cunosc) s-au retras, si ca tu ai ramas, nu inseamna ca ne esti superior.
Ipotetic vorbind, dac-ar trebui sa-mpart ultima camera disponibila de hotel cu unu’ care nu s-a mai spalat pe picioare de 3 luni…. as prefera sa dorm in masina.
Asta nu-nseamna ca el e superior, ci ca eu n-am timp nici chef sa-i fac educatie, sa ma cobor la nivelul lui, sau sa-mpart acelasi aer.
Oricum, felicitari pentru un pseudonim bine ales.
Numai ca nu-mi explic ce cauti tu pe acest site.
DA SEFU,CA DE OBICEI OPORTUN, OBIECTIV SI SPIRITUAL.
MAI MULTI STIU CE CAUT EU PE AICI, DAR TU STII CE CAUTI PE AICI?… A, SCUZE, CRATIME… AHA!
NU AM NEVOIE DE REPLICA PENTRU CA NU VREAU SA MAI FIU AMENDAT. NU DE ALTA, DAR AM BUZUNARUL GOL.
IO`TE DOMLE`, NU MAI AM DREPTUL SA RASPUND?
AL LUI DOREL M-A SUPARAT SI PE MINE , DAR NU ERA MAI NORMAL SA-I SPUI CA PUTEA SA SE UITE SI SA VADA CA DE APROAPE 24 H PUSESESI UN BANER LA CARE NU S-A UITAT SI CA AR FI BINE SA -SI REVIZUIASCA LIMBAJUL/?
ACUM PE AL MEU DE CE L-AI STERS ?
AM VB URAT?
NU MAI AM DREPTUL LA REPLICA/?
SPUSESEM:
INTERESANT CA NU MAI AM DREPTUL DE A-MI CRITICA NICI COLEGII , CHESTIE CARE INAINTE ERA INCURAJATA.
CA SA FIE CONCRET :
SURSE , ASA CUM SE CERE INTOTDEAUNA:
1.ISTORIA CINEMATOGRAFULUI MONDIAL-G.SADOUL
2.COLECTIA REVISTELOR CINEMA SI TATRUL , MAI ALES ARTICOLELE LUI RAY ARCO
3.IMDB , CINEMAGIA , PLUS CEVA CRITICI DE CINEMA ROMANI SI STRAINI-CINE CATA , GASESTE.
NU AM CRITICAT DECAT OBIECTIV , SI MAI ALES PE OAMENI DE GENUL SEMIDOCTILOR CARE AU INCEPUT SA BANTUIE SI PE AICI.
PE VICTOR L-AM CRITICAT MEREU PRIETENESTE SI STIU TOTI AI NOSTRI CA AM TINIUT CU EL PANA IN PANZELE ALBE SI LA BUNE SI LA RELE SI CA ORICARUIA DINTRE NOI I-AM SPUS VERDE IN FATA CE AM CREZUT SI UNDE L-AM APRECIAT , ASA CUM O VOI FACE INTOTDEAUNA.DOAR CA ACUM AM VAZUT IN ATITUDINEA LUI CEEA CE FAC MULTI – AMENDARE CU SUPERFICIALITATE A UNOR VALORI MINIMALIZANDU-LE DE DRAGUL CURENTULUI.
AM SUPORTAT SI MI-AM INSUSIT MULTE CRITICI SI M-AM ENERVAT CAND MIE SI NU ALTORA MI S-AU IMPUS CONDITII EXAGERATE PT A FI IN RAND CU CEI CARORA NU LE COMVINE CA ALTUL SA IASA DIN RAND.
DACA 2-3 USERI S-AU SIMTIT ATACATI IN POLEIALA DE CARE S-AU INCONJURAT EU CONSIDER CA CEI CARE AU INCREDERE IN EI SI IN FORTELE LOR AU RAMAS PE POZITII , NEATINSI DE FAPTUL CA CINEVA SCRIE CU CAPS ORI I-L ADMONESTEAZA PE VREUNUL CARE IN CULTURA SA DE BIBLIOTECA SCOLARA BATE CU PUMNUL IN MASA PE CARE O UMPLE CU INTERPRETARI AIURISTICE.
CU VICTOR NU AM DECAT EXACT CE AM MAI VB TOTI DE FATA : APROFUNDAREA UNUI SUBIECT ! SI CHIAR TU O SUSTINEAI MAI VEHEMENT CA MINE !
SI……….NU CRED CA AM INCERCAT MACAR SA-L JIGNESC , DAR EU AICI M-AM SIMTIT DE MAI MULTE ORI JIGNIT DIN MAI MULTE DIRECTII SI DIN RESPECT PT MUNCA NOASTRA SI PT CE PROMISESEM TIE , AM INGHITIT F MULTE !
SI APROPOS !
SA STII CA EXISTA SI MAIL-URI SI TELEFOANE !
SCUZE CA A APARUT DE DOUA ORI , NU STIU DE CE -MI APARE ASA
Mda, Victor iti raspund cu versurile unui mare poet care se potrivesc foarte bine:
“Neputând sa te ajunga, crezi c-or vrea sa te admire?
Ei vor aplauda desigur biografia subtire
Care s-o-ncerca s-arate ca n-ai fost vrun lucru mare,
C-ai fost om cum sunt si dânsii… Magulit e fiecare
Ca n-ai fost mai mult ca dânsul. Si prostatecele nari
Si le umfla orisicine în savante adunari
Când de tine se vorbeste. S-a-nteles de mai nainte
C-o ironica grimasa sa te laude-n cuvinte.
Astfel încaput pe mâna a oricarui, te va drege,
Rele-or zice ca sunt toate câte nu vor întelege…”
bravos, Ayana!!!
nene resboiule, are rost sa mai scriu? este al doilea comentariu pe care il stergi!
daca sunt in plus, ramai cu admiratorii matale, dragoste cu sila nu se poate. sterge-ma insa rogu-te din zapisca, nu tin la nemurirea postuma.
Dorel, uiti ca ne-ai jignit facandu-ne ciudati si invitandu-ne sa mai punem poze cu noi, ca sa vada lumea cu cine are de-a face?
“dorel
47 approved
Submitted on 2013/01/03 at 7:07 pm
mai ciudatilor, a murit un roman, mic, mare, nici nu conteaza. chiar nu gaseati momentul sa spuneti un cuvant de bine?
mai puneti-va odata pozele pe site, sa vada lumea cu cine are de-a face!”
concurenta avea nu stiu cate comentarii despre subiect si voi stateati si contemplati nu stiu ce. catalogati-va singuri. SN a avut majoritarea filmelor cu si despre armata, desi in scene ce ilustrau situatii la 2000 de ani distanta intre ele, nu stiu dece, dar parca asteptam altceva de la voi.
vorba lui ilie moromete, “asta depinde dupa facultati”
la buna vedere?!
Din motive de dificultati tehnice, Iulian n-a avut acces la sit, iar eu, dupa ce am pus header-ul (pe care, probabil, nu l-ai vazut…) am fost obligat sa plec de langa tastatura…Subiectul a fost tratat imediat ce am ajuns in proximitatea PC-ului. Mult prea tarziu pentru ‘meata, pare-se.
Dorel, aveam ip-ul blocat de firewall si nu mai aveam acces nici ca vizitator pe propriul site.
Pe de alta parte, Resboiu ca si site nu plateste salarii si fiecare are viata proprie. Asteptarile cititorilor nostri sunt din ce in ce mai mari, dar nu suntem o redactie de ziar sau agentie de presa in care fiecare membru urmareste fluxurile de stiri si scrie articole acoperind cele 24 de ore ale zilei.
De data asta, a fost o defectiune tehnica. Puteam insa sa fiu plecat la munte, plecat din tara, sa am o problema oricare ar fi fost ea. Sa nu am pur si simplu acces la site. Asta da dreptul cuiva sa ma jigneasca? Aceleasi aspecte se aplica si celorlalti membri ai echipei.
Si mai este un aspect. Un ziar, costa. Cititul aici, nu. Daca dai un ban pe ziarul x, ai tot dreptul sa ii injuri pe aia care nu au tratat un eveniment sau au dat-o in bara intr-un fel sau altul: ai dracu, isi iau salariul degeaba.
Noi nu cerem nici un banut celor care ne citesc.
Daca mai ne si jigniti…
Considerati ca s-a inchis poarta si ca pe subiectul asta nu mai discutam.
Rahatul in care s-a transformat moartea unui om nu este primit pe Resboiu. Sa ramana la televizor, prin ziare, ca subiect de barfa directa, oriunde, dar aici nu.
Ati uitat ca fiecare are dreptul la o opinie si la trairi proprii. Impunem nivelarea gandirii?
Cosbuc, pentru mine este peste Eminescu. Asa simt, asa ma face sa simt. Vreodata, poate am sa am ghinionul sa fiu vazut cand recita cineva O scrisoare de la Muselim Selo. In schimb, pot asculta toate poeziile lui Eminescu fara sa fiu afectat.
Ma veti arde pe rug pentru ca asa cred si simt?
Haideti sa il lasam pe Sergiu Nicolaescu in pace, sa ne ramana in amintiri asa cum a fost – cu bune si rele.
Nu va ganditi ca puteam sa nu apreciez omul Sergiu Nicolaescu si opera sa? Ce s-ar fi intamplat atunci? Ne scuipam si ne porcaiam in comentarii? Nu ati mai fi intrat, o parte, pe portalul Resboiu?
Suntem oi? Trebuie sa ne placa tuturor aceeasi iarba?
Considerati subiectul incheiat si respirati adanc, inainte sa scapati fraiele.
HM.STII CA SN A FOST FACTORUL DECLANSATOR SI ATAT LA AC DISCUTIE.SI STII F BINE CA VICTOR MI-E DRAG SI AM PETRECUT MULT TIMP VORBIND CHIAR DOAR EU SI CU EL SI MEREU I-MI VA FACE PLACERE SA REPET ACEASTA EXPERIENTA.
I-AM SCRIS CA UNUI CAMARAD , DIRECT SI FARA OCOLISURI SI NU CRED CA S-A SIMTIT JIGNIT.
REPET , STII CA NU FAPTUL CA NU I-AR PLACEA LUI SN ESTE MOTIVUL.
AIA E……………………………
Nici cu Alex Neagu si nici cu Marius nu am fost intotdeauna de acord si nici ei nu au fost de acord cu toate opiniile mele legate de vreun subiect, insa la noi nu ai vazut asa vorbe. Puteai sa fii mai moderat in exprimare.
Errare humanum est sed perseverare diabolicum.
sa facem pace.vad ca e mai multi nervosi. uite ce zice unul pe feisbuk “De când a răposat Sergiu Nicolaescu, toate canalele de televiziune transmit cel puțin două filme cu el in fiecare zi… Sincer să fiu, abia aștept să moară Alina Plugaru.”
Ginger Devil e mai frumoasa.
huh, ce discutie interesanta s-a aprins!!! Bietul Nicolaescu, numai de filme d-astea nu s-a ocupat!!!! :)poate daca o facea era placut tutror, acoperea toata gama! :))
femei, femei… e plina lumea de…RESBOAIE!!! 🙂
unul dintre ultimele interviuri pe care le-a dat http://www.academiacatavencu.info/interviu/sergiu-nicolaescu-%E2%80%9Einjurand-romania-ai-succes-garantat.html
“R: Poate că Angela Merkel, la care vă referiţi, vrea să ne unim cu basarabenii!
S.N.: Nu cred! Cred că mai degrabă vor să facă un alt stat-tampon între Rusia şi Europa – Moldova unită, adică Moldova românească, Basarabia, Bucovina şi gurile Dunării, care acum aparţin Ucrainei, deşi n-au fost niciodată ale Ucrainei. “
Ehe, incinse spiritele pe aici!Mai bine spunem doar Odihneasca-se in pace! si googaluim un pic, merita, pe bune! Am luat lista filmelor lui de cel putin 4 ori pana acum, si tot nu le-am vazut pe toate! 15 nu mi-a placut deloc. Prost jucat, replici seci, subiect ce parea interesant dar m-a lasat cam …hm. Si ce? Trec la altul! Abia astept sa ajung la ultimele filme, s-ar parea ca nu mai studiasem cam de mult lista – m-am cam speriat de 15,asa ca am luat-o de la cap si vad ce inca n-am vazut pana acum. L-am admirat si respectat in viata, ca regizor, ca actor poate n-o fi fost cel mai mare, dar sunt femeie, asa ca sa-l vad pe ecran a fost intotdeauna o bucurie – mi se iarta (sper)! Ciuleandra, Noi cei din linia 1, Francois Villon, fie si numai pentru astea si s-ar fi numarat printre regizorii ale caror filme nu le-as rata! By the way, bine ales citatul! Eu am altul prin cap, dar ar fi luat foc serverul… Oricum, am constatat ca omul asta a reusit sa ma cucereasca chiar si dupa moarte! RESPECT
LIPSESC DIN LISTELE PUBLICATE PE NET FILMELE DIN SERIA ” OLD SHATTERHAND/SUREHAND/VINETTOU”. NU STIU DE CE ACEASTA SERIE A FOST VITREGITA MEREU , ATATA TIMP CAT MARI ACTORI ROMANI AU JUCAT IN EA , S-A FILMAT SI LA NOI IN TARA ‘ IAR APORTUL LUI NICOLAESCU A FOST DEFINITORIU IN REGIE/MONTAJ/PRODUCTIE.
Nici “Doi ani de vacanta” (1974), coproductie franco-germano-romana cu Constantin Baltaretu, Constantin Barbulescu, etc, nu l-am gasit trecut. L-am descoperit doar citind genericul final pana la capat, ca regizor secund. Si cate or mai fi!