Categories: Aviaţie

Pe drumul de intoarcere din Bahrein

Poze cu Russkiye Vityazi la intoarcerea de la spectacolul aerian la care au fost invitati in Bahrein.

Fotografii facute de unul dintre Cavaleri, Sergei Shcheglov si postate pe blogul lui Serghei Dolia.

Le multumim!  спасибо!

Il-76, Su-27 si escorta

Su-27 si F-14

Inca una cu Su-27 si F-14

Tot Su-27 si F-14, din alt unghi

Su-27 si F-4

Aceleasi pasari ( Su-27 si F-4), alta perspectiva

Galeria foto e mai mare… restul de poze direct la SURSA

Marius Constantin

View Comments

    • :))...prastii..auzi la el..ai auzit vreodata de Russian Knights?...(eu unul nu cred)...prastiile alea sunt mai manevrabile decat 70-75% din toate avioanele de lupta din prezent...asa ca deschide youtube si cauta Russian Knights si dupa fa asemenea comentarii retardate(scuzati expresia)...

      • ASD, de cate ori m-ai auzit pe mine sa zic de rau de avioanele sufletului meu adica Su si Mig, ma refeream la prastiile de f-14 si f-4, adica foarte penibil sa vi in escorta la urs cu niste pechinezi.

        • f 14 prastie?....pechinez?......unul din cele mai reusite avioane din istoria avioanelor reactive,printre cele mai bune interceptoare,vanatoare...prastie?doar ptr ca sta alaturi de su 27....
          http://youtu.be/1lVvfSQGqoc...nu stiu daca avionul asta e o prastie...si are aripi cu geometrie variabila...as vrea sa vad oponentii similari(nu dau ex cu fisuri pe la aripi si limitari pe la 7 g si pozitie fixa ptr aripi cand e inarmat...ca dupa-aia o sa spuneti ca sunt partinitor)

          • F-14 Tomcat doing a Cobra?
            Parca asta spuneau si eu pe aici ... unde, la 10000 m de sol in caz de ceva sa fie sigur ca mai reuseste sa se redreseze ... si plus ca cobra aia mi se pare facut aparca cu muuuulta frica sau mai bine zis c-am timida.

          • oricum.. aici nu mergea vorba de cobra., figuri de pilotaj la inaltime mica, dupa atingere avionul era inca controlabil.., s-au catapultat la 50 si 60 m inaltime., ambii piloti au supravetuit.

          • Niko, daca vrei un exemplu pe exmplu dat de tine ... un avion american indiferent de categorie nici macar la jumatatea exercitiului nu reusea sa faca ceea ce au facut pilotii cu Suhoi si erau in ceruri ...
            Acolo se vede clar ca ii mai trebuiau cativa metrii si era cea mai tare demonstratie facuta vreo data ... acum na, nu le-a iesit, dar de avion mi se rupe sufletul ... sincer as preferasa vad 10 f-22 prabusite in loc sa vad respectivul suhoi la pamant.

          • Comisia de ancheta a accidentului a demonstrat clar ca a fost eroare de pilotaj ( din cauza cerului noros si a faptului ca au facut manevra "in soare" pilotii au fost dezorientati si nu au apreciat corect spatiul disponibil pentru manevra). Oricum, accidentul acesta precum si cel in care au fost implicati Striji in '93 la RIAT a demostrat cu prisosinta viabilitatea scaunului Zvezda K-36.

          • nu nu voiam sa demonstrez ca su e mai bun sau mai rau sau, a fost eroare de pilotaj...ci faptul ca un avion conceput nustiucand ,cu aripa cu geometrie variabila e capabil sa faca cam acelasi lucru cu un su 27,care apropo aceeasi cobra o face la fel de timid precum f 14 ....si nu cred sa fie mai usor sa o faci la 10000m din cauza densitatii aerului(alta ar fi cu motivele de siguranta)
            f 14 e unul din cele mai bune interceptoare "ever made"....la fel cum consider ca mig 31 e o mare reusita a ingineriei....asta ce cred multi ca manevrabilitatea samd e utila in "misiuni de front" sa le spunem asa popular ,un su 27,f 16,rafale ...ce vrei tu ,cand termina rachetele , a terminat si lupta contra unui avion de acest tip....chestia cu tunul de bord...

          • nu am inteles eu ceva, F 14 face cobra? la acelasi unghi ca Su 27? Din cite stiu eu pentru prima oara s-a facut cobra anume pe Su 27 de pilotul Pugaciov.

    • Fotografiile sunt super si nu era nevoie sa strici momentul cu comentarii partinitoare. Poate pentru asa ceva as sugera Resboiul-ui sa posteze niste articole comparative si acolo ne putem ciorovai in pace. Iti alegi foarte prost momentele sa exulti de mandrie rusofila.

    • Multumim mult draga prietene ... de cand esti pe acest blog simt si eu ca traiesc ... salutari si respect ... voi avea pe viitor multe intrebari sa-ti adresez ... asa mai rusesti.

  • frumoase poze
    ati vazut declaratia domnului base, pe noi asta o sa ne lase fara aviatie de vanatoare,
    ajung sa sper sa nu fie el ala care sa semneze contractul de achizitie, cine stie poate aialalti o sa ia macar 48, sau ...? cine stie

    • da de ce nu a luat nimeni in calcul un Su-35?...ca oricum sunt peste F-16 iar diferenta de bani nu e mare deloc...

      • din considerente politice., Romania e tara-membra NATO, respectiv este de inteles sa se orienteze spre echipament militar comun in NATO.
        Un singur lucru as spune aici, F 16 ( orice modificatie ) sint deja depasite. Daca Romania ar putea lua niste Gripen ( NG ), cum doresc multi aici pe blog, ar fi foarte bine. ( macar 24 de bucati )

        • Oricum, "copiii" lui Su 27 sint peste orice vinator european sau american., asa ca daca se intimpla conflict cu Rusia, EF -le, F 16,15 si altii vor cistiga batalii numai la gloata, 3,4 impotriva la unu.

          • Plusuri si minusuri la fiecare... Americaniii au avantajul tacticilor si al electronicii mult mai avansate. Oricum..am apreciat intotdeauna la rusi faptul ca au proiectat zburatoarele cu rigla si creionul...spre deosebire de ceilalti..:)

          • Sigur, pregatirea pilotilor si tactica are Foarte mult "de spus", absolut de acord, in privinta electronicii,chiar si rusii accepta ca americanii sint inainte, totusi, rusii au un drum putin "aparte" aici, sa nu uitam ca au lansat primul satelit in spatiu cu un "computer de bord" cu memoria unui telefon mobil de astazi... Plus, astazi Rusia spre deosebire de URSS, are acces la tehnologii liber..

          • chestia cu rigla si creionul ...e putin asa,
            cat despre faptul ca su 27 ,mig 29 sunt manevrabile ...face din ele platforme bune ,nu neaparat avioane bune ptr toate rolurile(si le face platforme bune in special ptr rolul de vanator)....dar in sec 21 cand trebuie sa bombardezi cu un cep de 40m,ghidezi un amraam(omolog rusesc)semighidat,intre 2 platforme puternic mobile ....ai nevoie de putere de calcul...nu mai e ww 2 sa stau cu avionul in coada sa-l prind in colimator...americanii au inteles mai repede chestiile astea ,de asta au fost intotdeauna cu un pas inainte...acum toti spun ca stealthu' nu e util ,dar ciudat toti lupta ptr capacitati stealth mai bune...in ziua de azi un avion stealth nu aduce dezavantaje esentiale si dezavantajele se reduc pe zi ce trece,in schimb iti aduc avantaje(multi vor spune ,ca se pot descoperi...samd,intotdeauna s-au putut descoperi,dar nu se stia prea bine cum...chestia e ca va fi mai greu,intotdeauna vor avea un avantaj fata de ceilalti)
            @moldoveanul din moldova ...cu toate avioanele astea rusesti peste...eu as spune ca in momentul actual ,intr-un ipotetic conflict nato -rusia ,rusia isi pierde jumatate din capacitatea aviatiei in prima zi de conflict ...exact ca in razboaiele arabo-israieliene...si nu din cauza nr

          • SUA, baga in stealth s.a. fiindca detine masina de tiparit dollari.., in ce priveste razboi cu Rusia, si in 41... aviatia sovietica a pierdut in primele zile de razboi aproape toata aviatia si toate tancurile, si... in 45 au ajuns sa controleze jumate de europa. De ce? Raspunsul este - poporul., nu tehnica, pina la urma omul cistiga razboiul. ( aici ma refer la razboi total) In conflicte scurte, da, pot sa fiu de acord cu tine, numai ca daca rusii pierd jumate din aviatie intr-un conflict scurt, asta inseamna deja razboi total.

          • 89 : 81 ca la basketball :)
            Daca serios, la aceiasi piloti si armament, la dogfight cred ca migul bate su-l, ( ambele fiind cu tractiune vectoriala ) Su fiind mai inert. Asa mi-am creat eu o inchipuire, desi pilotii rusi prefera Su,considerindu-l superior.

  • F 14 - unul din cele mai reusite avioane de vinatoare ale SUA, ma bucur ca mai sint operationale,macar si in Iran.,

  • Off topic ... dar un spectacol de toata frumusetea cu un mi-24
    youtube.com/watch?v=fkLn2CwijGA&feature=related

  • Is tare curios cam pe unde s-ar situa dotarea actuala a F14 si F4 iraniene; nu cred c-au mai pupat vreun upgrade. Oare au macar dispersoare de chaff/flare?

  • Aici e tata demonstratiilor ... sunt cateva secvente care la un momendat iti taie respiratia incepand de la min 0:52
    youtube.com/watch?v=V9tl8XBvmIQ&feature=related

Recent Posts

Hanwha Aerospace caută să obțină un sprijin mai extins în industria de apărare pentru modernizarea securității României

Hanwha Aerospace intenționează să înființeze în România un hub industrial pentru Europa, cu scopul de…

1 week ago

Acord de cooperare în domeniul apărării între România și Republica Coreea semnat, în premieră, la Seul

Ministrul apărării naționale, Angel Tîlvăr, a semnat marți, 23 aprilie, împreună cu omologul său coreean,…

1 week ago

Bulgaria ar putea aloca 2,5 procente din PIB către Ministerul Apărării

Parlamentul Bulgariei dezvate ambițiosul plan de creștere a bugetului Apărării la 2.5% din PIB. Ministrul…

2 weeks ago

Rostec lucrează la un nou sistem mobil aruncător de proiectile incendiare

În viitorul apropiar, promit cei de la Rostec, miltiarii ruși vor fi dotați cu un…

3 weeks ago

Posibilă dronă maritimă recuperată din apele teritoriale ale României

În cursul serii de joi, 4 aprilie, nava de căutare-salvare Artemis a Agenției Române de…

4 weeks ago

China va dezvolta avionul J-15 într-o versiune pentru război electronic

Televiziunea de stat chineză a anunțat recent că se lucrează la dezvoltarea avionului multirol de…

4 weeks ago