Despre Tejas MK-II aflasem deja că va fi propulsat de EF 414, dar altceva nu. Normal, mă gândeam că vor fi ceva modificări pe la aparatele de zbor şi că piloţii vor prinde bulgarii şi că nu are să se vadă Studio X cu purici. Pardon, pureci.
Azi s-a mai luminat niţel Mk-II-ul – cică va dispune de un radar AESA băştinaş.
Băştinozitatea va predomina. Trei sferturi din noul avion va fi în proporţie de 75 % din podgoria proprie.
Pasărea se va testa începând cu anul viitor, urmând ca din anul 2015 să intre de-adevăratele în inventare.
Sursa: Chindits
– Resboiu –
Link-uri utile:
Revista Resboiu; Forumul Resboiu; Pagina de gardă a portalului; Ramura dedicată Armatei Române; Ramura dedicată spaţiului; Ramura dedicată dronelor.
Hai sa comentam pe la altii ca astia baga Aviatia de Vatoare in istorie…..bine ca fac indienii avioane…LCA Tejas MK II va avea AESA interesant te pomenesti ca radarul va fi rezulatul unor transferuri de tehnologie de pe urma Rafale-ului altfel nu imi explic.
Pana la urma radeam noi de bazaru indian dar ei au obtinut totul de la fiecare contract pe cand noi am obtinut “0” si ceva comisioane…probabil!
ai dreptate,cat pariem ca nu se cumpara “multirolul” in csat
si ca o sa fim ca tarile baltice
O sa fie un radar AESA bastinas cu origini israeliene sau un radar bastinas cu origini franceze?
Noul Jaguar indian merita vazut:
http://livefist.blogspot.ro/2012/11/hals-jaguar-darin-iii-makes-maiden.html