După acest moment, Resboiu a deschis discuţia cu privire la sistemul de stabilizare al rachetei, un lucru deosebit de important la un asemenea obiect, descentrat axial mai ales, care mai şi zboară pe o distanţă foarte mare.
Am subliniat ca aceasta este întrebarea cea mai arzătoare pentru Iulian, Resboinicul de bază, fondator neexistent de faţă, care văzând fotografiile sistemului a rămas perplex, negăsind nimic revelator mai ales pentru că motorul principal este unic.
Realitatea este că astfel, ne-a provocat pe toţi ceilalţi, dându-ne cu păreri peste păreri şi concluzionând că indiferent de planurile mari ale avionului este aproape imposibil ca giraţia sistemului -centrarea sa pe directie – să se realizeze, ori să se compenseze din planuri, forţele apărute fiind enorme.
D: Văd că sunteţi entuziaşti tehnic şi că ştiţi aceste sisteme. Nu este un secret, dar vreau să găsiti singuri soluţia optimă şi bătându-vă capul, poate astfel mai daţi şi voi idei noi. În ultimă instanţă, vom vorbi şi de acest sistem, veţi afla soluţia noastră, dar până atunci haideţi să discutăm puţin de sistemele încercate de noi.
– Resboiu –
———————————————————
Link-uri utile:
Revista Resboiu; Forumul Resboiu; Pagina de gardă a portalului; Ramura dedicată Armatei Române; Ramura dedicată spaţiului; Ramura dedicată dronelor.
I-am intrebat pe Facebook dupa prezentarea rachetei din Bucuresti, pentru ca si eu am vazut pozele si nu apareau pe motor nici un fel de sisteme de directie sau stabilizare si mi s-a parut absolut ciudat.
Si mi-au raspuns ca pe racheta expusa in piata nu era instalat sistemul hidraulic director al motorului, si ca sistemele de prindere ale acestuia se pot vedea pe racheta.
Acuma pe de alta parte in pozele alea din Bucuresti motorul arata destul de “lipit” de rezervor ca sa zic asa, prespun ca dupa instalarea sistemului de directie or sa il “dezlipeasca”.
NI S-AU PROMIS NISTE DETALII TEHNICE PE CARE LE ASTEPTAM NERABDATORI.NICI MACAR NU ZIC CE SI CUM , DAR VOR RASPUNDE MULTOR INTREBARI.
ORICUM , EU PERSONAL BANUI A FI UN SISTEM CARE CONTROLEAZA AZIMUTUL MOTORULUI(EFUZORULUI)FATA DE RACHETA…