An-124 Ruslan al Volga-Dnepr, dar… pe Military Photos se zice că şold-la-şold cu Volga-Dnepr, An-124 aparţinând 224 th Air Detachment din Forţele Aeriene Ruse au fost văzute transportând Les Kepis Blancs către Mali.
E ceva… oficial? S-a implicat şi Rusia şi acum transportă băieţii răi dintre băieţii buni, ca să-i jumulească pe partenerii lor tradiţionali?
– Iulian Iamandi –
Daca si Rusia este de partea NATO este groasa rau cine stie de partea cui erau de fapt insurgentii aia din Mali…..tare ciudat….si mai zici ca NATO si Rusia nu se inteleg cand este vorba de juganit pe cine “trebuiue”….
De ce ti se pare asa ciudat. Rusia nu sprijina islamistii.
Cred ca in zona este vorba de altceva….si se pare ca e groasa rau problea, s-ar putea ca o tara islamica puternica financiar sa se gandeasca serios la arme nucleare, asta ar explica de ce toata lumea este “sho pe ei” acum…..am mai citit undeva de Arabia Saudita ca se gandea la arme nucleare deci nu mi-ar mira sa fie ceva de genul acesta acolo..
China,my man.
Al doilea razboi Occidentalo-Chinez,dupa Sudanul de Sud.Hai ai nostii.
Cine stie poate o sa avem o Europa unita mult mai devreme decat credeam si cu toate tensiunile existente Rusia este parte Europei…..deci se pare ca Africa va fi “playground” pentru cei puternici a cata oara….
Din informatiile mele, rusii au închiriat douà An-124 al ministerului apàràrii rusesc de la baza de la Migalovo (regimentul 224) unei companii private, care la rândul sàu le-a închirat Frantei.
Deci nu o legàturà directà, ca sà salveze aparentele.
De altfel uite o pozà cu ele, nu sunt de la Volga-Dnepr:
http://img15.imageshack.us/img15/2899/8387511232ff529c9665b.jpg
Trebuie sa admitem pt. a n-spea oara ca diplomatia rusa e grozava.Cel mai mare atu al Rusiei.
Deci….Rusia are deja rezervata o bucatica din prada
Nu cred in nici un fel de aranjament politic cu Rusia pe tema asta,pur si simplu o intelegere de servicii transport.
Avioanele sunt avioane militare rusesti, cu piloti militari.
Nu faci nimic fàrà undà verde.
Rusii au vrut sa mai faca si ei un ban cinstit si sa vada lumea ca sunt saritori.
Ce tancuri apar in acest video …
http://www.guardian.co.uk/world/video/2013/jan/17/algerian-tv-footage-tanks-bp-gas-field-video
Daca se paote cu ceva detaliere … multumesc …T80? …
T-90SA de la baza de la Batna.
Cateva sunt sigur T72.
Posibil.
Am trisat, nu le-am identificat decât dupà ce stiam tipul, fiindcà m-am bazat pe raportul algerienilor care au pomenit, printre alte màsuri, amplasarea unei brigàzi de T-90SA între uzinà si frontiera libianà.
Tancurile vopsite “uni” au snorkelul in partea dreapta a turelei (privita din fata) iar cutia depozitare de mari dimensiuni este in partea din spate. Acestea sunt T72. La T90, snorkelul este in partea din spate a turelei, iar cutia de depozitare este in lateralul turelei.
🙂
Nu ai trisat prea mult pentru ca sunt foarte greu de deosebit la mare distanta si camuflate.
Definitorie este partea frontala, care in film nu se vede. Singura diferenta din spate e locul de amplasare a snorkelului.
Cate bucati sunt produse pana acum?
Din cate am inteles productia avionului se v ainchide si se vor folosii numai pe cele fabricate, motivul nu il stiu.
Dar am mai vazut o varianta a lui 124 una un pic mai lunga dar cu un buster (fuselaj) aproape dublu, ceva gen 474 LFC dar ceva si mai mare in diametru.
http://information2share.wordpress.com/2012/05/20/antonov-2/
@kala. Varianta de care vorbesti se cheama An-225, cel mai mare/greu avion in exploatare. Are fuselajul mai lung (dar cu acelasi diametru), anvergura mai mare si 6 motoare in loc de 4. De produs, au fost produse in jur de 50-55 de An-124 din cate stiu. An-225 un singur exemplar. Din ce limba provine cuvantul “buster” pentru fuselaj? Chiar m-a facut curios.
@Stelian, nu ma refer la 225, cred ca il stie toata lumea, e un singur exemplar si unul nefinalizat in hambar.
Eu ma refer stric la 124, am vazut undeva o schita a lui si se pare ca va fi inlocuit cu acesta de care vorbeam, are tot acelasi tren de aterizare si 4 motoare numai ca e tare bufant adica voluminos in diamentru.
An-124 are diam. de aprox. 4 metri, pe cand in noul proiect are in jur de 7.5 m diam.
Atunci nu era bazat pe An-124.
Cel mai mare diametru proiectat este cela al înlocuitorului Airbus-ului Beluga, care va fi cu un diametru de 7,1 m, pe baza lui A-330.
Diametrele asa de mari sunt interesante pentru aplicatii specifice, de volum.
Nici An-225 nu depàseste o sectiune de 4×6 m.
@MirceaS, credema ca stiu ce vb. e vorba de platformna lui 124, daca am sa gasesc linkul ( ca l-am cautat de am obosit si nu stiu unde l-am vazut) cabina pilotilor era cocotata tot sus,
saracii, oare nu vor avea rau de inaltime? :))
“Bustier”, din francezà 🙂 (dar este vorba de fuselaj de doamne)
Linia e închisà si rusii au anuntat chiar acum o sàptàmânà cà nu mai relanseazà productia cu ucrainienii.
T72. Galetii sunt mari si nu sunt grupati, (la T80 sunt ceva mai mici si sunt grupati 2 cate doi). Partea din spate a turelei are cutia pentru depozitare a sculelor cu forma unghiulara, (la T80 e un spatiu de forma cilindrica-care de regula adaposteste tubul pentru traversarea raurilor-snorkel, la T72 acesta e in lateralul turelei). Difera si sortul anticumulativ care protejeaza galetii. Partea din spate a cutiei blindate nu are orificiul de evacuare al turbinei de la T80. La T72 evacuarea se face pe lateralul cutiei blindate iar partea din spate nu are orificii.