La fel ca mai toate statele Europei, vecinii nostri unguri au avut de suferit din cauza crizei…
In esenta, au saracit. Atat de tare incat Fortele Aeriene, nu au mai avut bani sa zboare “flota” de JAS-39 Gripen…
Atat de tare, incat, ca sa poata asigura numarul de ore de zbor pentru piloti au fost nevoiti sa inchirieze de la cehi doua L-159 B ALCA…
Atat de tare, incat, au fost nevoieti sa renunte la inchirierea unui L-159, si sa execute zboruri de antrenament doar cu unul singur ( cu pilot ceh pe locul din spate )…
Au saracit atat de tare incat, si-au manifestat intentia de a cumpara de la americani, ca EDA, 32 de elicoptere utilitare UH-1 N Iroquois.
Defense Security Cooperation Agency a notificat Congresul despre o posibila vanzare a 32 de elicoptere utilitare UH-1 N ( Bell 212 – varianta bimotor a Huey ), contra unei sume de 426 milioane $.
Suma reprezinta contravaloarea verificarii si reconditionarii celor 32 elicoptere, 20 de motoare T-400 ( de rezerva ), turele FLIR, sisteme de vedere pe timp de noapte, documentatie tehnica, piese de schimb, simulatoare, antrenamentul personalului tehnic si navigant, suport tehnic si logistic.
Sursa FOTO:
Joe Osciak via Airliners.net
Sursa:
DSCA
Depinde cand au fost fabricate, tehnologic sunt OK si se potrivesc necesitatilor Ungariei, si felului in care si-au organizat armata.
Au saracit atat de mult incat au luat un Sikorsky VS-300:))…da..in fine..o sa ajunga maghiarii de o sa inchirieze elicoptere de agrement pt train sau o sa se antreneze pe jocul Lock-On…
Sa traiasca domnul Orban si FIDESZ!
Aici iti dau dreptate George i-a adus asta pe saraci unguri la sapa de lemn, sunt din punctul asta de vedere mai rau ca si noi si nu fiindca nu au avut investitii ci fiindca au avut un prost la conducere
sincer, eu personal ma bucur enorm de mult ptr.ca prostii lor, au fost si sunt mai prosti ca si ai nostri! referitor la achizitie – no comment – probabil ca cele 32 de elicoptere sunt din lotul care au ajutat la evacuarea saigonului
Poate ca Orban a vrut sa cumpere bunavointa amerlocilor .
Nu va mai exprimati atat de sarcastici. La banii aia cumpara niste elicoptere probate, mature si modernizate. Piese de schimb se gasesc din Vietnam, Laos, SUA, probabil pana si prin Rusia 🙂
Ce zic americanii despre el? “UH-1Y
One of the most critical UH-1Y upgrades is in its powertrain. The UH-1N gradually became burdened with various upgrades: avionics, radios, modern door guns, and safety upgrades; all increasing the UH-1N’s empty weight. With a maximum speed of approximately 100 knots (190 km/h) and an inability to lift much more than its own crew, fuel and ammunition, the UH-1N became limited in its utility. However, the UH-1Y has upgraded engines and transmission, 170% increased payload, and almost 50% greater range and maximum speed.[29][33] The fuselage has been lengthened by 21 inches (53 cm) just forward of the main door for more capacity.[29]”
Vorbind la modul general, piesele de Huey se gasesc peste tot pe unde au fost doborate. Au intrat in aratura precum MiG-urile 21 in India. 🙂
Sa le vindem niste IAR-823.