Ar merge un BIAS!
Da, este asa de frumos afara…
Zi de zbor.
Radem, lupeste, pentru ca in sezonul urmator vom fi si mai ai dracu’!
P.S.: – Tineti aproape! Resboinicii vor fotografia si filma de pe “Casa Scanteii”, Arcul de Triumf, si de aproape de coloana!
– Resboiu –
Navighează în portal:
Resboiu Master; Armata Română; Forţe Speciale; Space; Revista Resboiu; Forumul Resboiu;
La Multi Ani Romania si tuturor celor cu suflet de romani!
…via Unimedia
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KFIGdjW-YIY
pe 1 dec. ,”Resboiu” era al II-lea portal dupa Unimedia unde se promova acest videoclip avand peste 1000 de vizualizari.astazi are peste 45.000…ceva mai bine decat la unele petitii 🙂 .daca nu am reusit noi cu avioanele , ne lipim de altii unde e mai usor… 😉
totusi ma bucur sa vad ca este promovat si pe alte bloguri dar pe langa faptul ca va bateti cu caramida in piept de buni romani ce sunteti , aratati ca aveti coloana vertebrala si spuneti fratilor sursa de unde v-ati inspirat..ca in afara de Resboiu si Unimedia nu a mai fost prezentat nicaieri altundeva.asa e corect
@ MCM : Bre, te rog spune-mi si mie care e situatia cu TBT, aia de la UA Moreni propun pt programul TBT, Saur 2 sau 3? Sau ceva mixt? Asa s-ar intelege din ce am vazut, bine acum e in mare voga povestea cu Iveco Super AV, ca o sa se faca sau nu ramane de vazut.
Io nu am vreo preferinta speciala, doar sa se faca ceva.
Din ce am mai vazut Dobritoiu declara ca in 2013 s-ar putea face ceva concret in privinta programului TBT(platit bani adica) si multirol(evident alea 12 brazilience) ca o sa se intample sau nu..ramane de vazut, io sunt relativ skeptik ca o se intample da asta e alta poveste.
Saur 3 – proiectul UA Moreni,conceput la cererea armatei, Moreniul hotarand
cu cine colaboreaza la realizarea transportorului.
TBT 8X8- program lansat cu dedicatie menit sa aduca in ecuatie pe cei de la
UTI in postura de manager de proiect.nu am auzit sa se renunte la
acest program.deci merge mai departe.
aceste 2 proiecte sunt diferite. in cazul programului TBT 8×8 celor de la UAM fiindu-le luate ,dupa cum imi place sa afirm, painea si cutitul.cand vorbim de TBT 8×8 vorbim automat de UTI.probabil Moreniul e interesat sa vanda orice Saur 1,2,3…orice si oricat de putine ar fi, la o valoare de 20-30-50 milioane tot ar fi ceva para-ndarat de la colaboratori.altfel nu imi explic scandalul pe care il fac in jurul transportoarelor, scandal menit sa sensibilizeze opinia publica si sa santajeze politicul.nu tine varianta in care ar trebui sa cumparam SAUR2 urmand ca din acest contract sa se dezvolte un Saur3… au demonstrat ca nu pot proiecta o masina.si doar sunt o multime de ingineri auto in tara asta cu care ar fi putut colabora.sau institut de cercetare, proiectare in domeniul auto…era prin Brasov parca unul.cu water-jet-urile alea le cereau celor de la Comoti sau celor de la institutul din Galati sa le proiecteze altceva ca sa castige spatiu in spate.si tot asa mai departe.
nu tine constructia lor mediatica cu locurile de munca, cercetare-dezvoltare,sau ca fata de BTR-urile noastre Saur e un pas inainte.cu Iveco se pastreaza locurile de munca, avem acces la tehnologie occidentala si e cu 10 clase peste Saur.
nu s-au mai dat bani pt. TBT.eu, unul, nu stiu.in acest caz cum sa mearga colaborarea cu Iveco?pe ochi frumosi?ma intreb totusi, oare la anul ce proiect va merge inainte?stiu ca Urdareanu e in UNPR pare-mi-se 🙂
“probabil Moreniul e interesat sa vanda orice Saur 1,2,3…orice si oricat de putine ar fi, la o valoare de 20-30-50 milioane tot ar fi ceva para-ndarat de la colaboratori.altfel nu imi explic scandalul pe care il fac in jurul transportoarelor, scandal menit sa sensibilizeze opinia publica si sa santajeze politicul.nu tine varianta in care ar trebui sa cumparam SAUR2 urmand ca din acest contract sa se dezvolte un Saur3…”
MCM, advertorialele se platesc. Si se platesc bine. Fie sub forma unui contract de colaborare / sau /prestari servicii de promovare pe internet, fie mascat, de la protocol.
Dupa ce se bate palma, cureti de pe blog tot ce ai zis/si au zis colaboratorii de rau despre producator si produs apoi te victimizezi spunand ca portalul cu care incerci sa concurezi da in producator si produs numai pentru ca tu il sustii, si-i dai inainte numarand rogodei si trantind alternativ, cand un advertorial, cand o victimizare cu acuze la cei care se pricep mai bine… insa sunt pe alt site si au o parere neutra, chiar daca e critica.
Asta, legat de sensibilizarea opiniei publice.
exista pe net vreo analiza/comparatie obiectiva gen tab 77/rn 94/zimbru/tbt/saur 3 ?
Nu. Si nu ar avea cum. Care Saur 3? Iar despre RN94 se stiu foarte putine.
atunci oricare saur. rn-94 e descris in amanunt in jane’s tank recognition, nu mai tin minte in ce editie, dar sunt chiar vreo 10 ani de cand publicasera. m-as mira sa nu fie ajuns si pe net
in fine
B33 Zimbru/Zimbru 2000 duc un nr de 10 soldati (2+8).
Saur1- 2+9;
Saur2- 3+9.
creste gradul de protectie de la nivel 1 la 2 in cazul Saur 2.cresc usor dimensiunile dar semnificativ greutatea.
viteza de 85-100km/h, 9-10 pe apa si 700 km raza de actiune in cazul Zimbrilor si Saur1.Saur 2 – aceleasi performante.
atat Zimbrii cat si Saur 1 (Zimbru restilizat) abordeaza rampe cu o inclinare de 60% si declivitati de 30 %, santuri de 2m latime si obstacole de 0.5 inaltime.aici sunt sigur ca Saur 2 e sub ce avem deja in inzestrare de aceea spun ca exista riscul ca in cazul Saurului 2 sa nu indeplinesti misiunea din aceste motive sau cel putin sa fie mai dificil.
in afara de mofturile unora nu vad motive pt a achizitiona Saur 2
armamentul sistemele optice si electronice fac obiectul altei discutii si acestea nu imbunatatesc performantele tehnice ale masinii
am banuit ca ar fi vorba despre asa ceva si nu m-am ferit sa afirm asta.primul articol din seria ce a urmat a fost de-a dreptul gretos.
eu chiar imi doresc pt armata romana o inzestrare la nivelul armatelor occidentale.personal nu am interese in a promova Iveco, consider ca ar fi un real castig pt armata.o masina excelenta de la care poti porni o dezvoltare proprie.la Saur 2 imi place doar solutia cu planurile laterale inclinate… in rest nimic.nu au adoptat solutia unei podele in “V”, solutie care creste rezistenta la explozia minelor prin disiparea energiei.se pastreaza linia BTRurilor… umflat in parte frontala pana spre puntea a II-a dupa care se subtiaza spre partea din spate.are roti mai mari dar nu au marit ampatamentul, distanta dintre roti,etc.la partea din spate cred ca ii incurca f tare water-jet-urile alea si de aia le-a iesit cum le-a iesit.ma intreb daca oamenii astia urmaresc macar produse similare pe internet.e mai usor sa afli lucruri noi azi decat in urma cu 30 de ani.sa vezi care e tendinta, directia spre care se merge, solutii adoptate
Da, e ceva mai bine decat la unele petitii. 😉
la multi ani
La multi ani!
La multi ani!