Panavia Aircraft GmbH a semnat un contract major cu NATO Eurofighter şi Tornado Management Agency (NETMA), pentru modernizarea avioanelor Tornado în Italia.
Contractul are ca obiectiv integrarea a două noi arme: Advanced Anti Radiation Guided Missile (AARGM) şi Small Diameter Bombs (SDB) pe configuraţiile Tornado RET 7 şi RET 8.
Deci… Eurofighter Typhoon încă mai are de mâncat mămăligă – paste, în cazul de faţă.
Sursa: Panavia.de
– Iulian Iamandi –
stiu ca nu are legatura cu articolul dar a vazut cineva asta http://theaviationist.com/2013/03/11/poland-viper-center/#.UT8HI9kgrTo
off topic dar legat de PR-ul stralucit al armatei (de fapt e in lina paguboasa socialista):
http://www.contrasens.com/2013/03/12/marturiile-salvatorilor-pilotilor-din-elicopterul-prabusit-nici-o-fapta-buna-nu-ramane-nepedepsita.html
“Măcar un mulţumesc din partea lor, să spună că aţi fost doi copii care ne-aţi ajutat colegii. Ne-au ţinut ca pe nişte câini şi atunci seara pe colegul meu l-au ţinut până la 3 dimineaţa în Bacău dezbrăcat, ud”
Pai nu te supara dar oamenii aia 2 au gresit daca aia au fost marlani trebuia ca sa ii intrebe daca le aduc acuzatii daca nu nu puteau sa ii retina, se pare in pe langa oamenii de buna calitate in armata exista si gunoaie din vechea era socialisata, la fel este si in Politia Romana unde pe langa oamenii faini am intalnit si dobitoci cu duiumul.
pai dincolo de declaratiile patriotarde cam asta e treaba cu “calitatea umana” a “factorilor din armata” despre care vbea un coleg forumist la un post precedent. Probabil data viitoare potentialii salvatori isi vor vedea de treaba intr-un caz asemanator. Imi aduce aminte de o belea patita de un prieten care aflandu-se in situatia de a ajuta (ca “bystander”) ofiteri ai politiei romane in timpul unei actiuni s-a trezit tarat vreo doi ani in procese cu amenintari ca poate deveni din martor acuzat. Asa se educa constiinta civica. Va mai aduceti aminte ce-a primit familia tipului din Brasov impuscat in timpul unui jaf cand a incercat sa-l opreasca pe infractor?
@ Stelian si eu spun ca la nivelul planificarii MApN-ului este loc de mult mai bine si ca oamenii de acolo au fumat iarba sau ceva etnobotanice inainte de a face planning-ul pentru F 35 si celelalte scule dar de aici pana la a spune ca nu exista calitate umana…este diferenta mare.
exista unii oameni care au calitati incontestabile si exista si din cei care “au fumat iarba”. Problema e ca intr-o organizatie e suficient sa fie chiar si 20-30% din cei care “au fumat” pt ca rezultatele organizatiei sa fie compromise. Sau cum se spune, un mar stricat strica o lada de mere bune. In sine S.F.-ul cu F-35 pentru Romania e descalificant. Pentru oricine are minime cunostinte de ce inseamna aviatie moderna si ce inseamna Romania. Ori in momentul in care iei decizii de genul asta (n-ai bani de Gripen sau F-16 noi dar programezi sa iei F-35 pt. Romania) sau argumentezi ca “F-18 nu e bun pentru Ro pt ca nu avem portavioane” (tot o perla marca RoAF) sau ca in cazul discutat mai sus, pe fondul unui incident/accident tratezi propria populatie civila ca si cum ar fi populatie inamica, nu poti vorbi de “calitate umana” sau mai corect spus “calitate a factorului uman” – or fi tipi de treaba in particular dar profesionisti sigur nu-s.
Am patit si eu ceva asemanator cand am prins un hot de buzunare in autobuz si a venit “organele” si s-au luat de mine ca de ce il tin cu fata la perete si cu mainile prinse la spate. Ca il strang prea tare, si ca ar fi trebuit sa ii dau drumul ca nu fugea pana veneau ei… E o vorba, facerea de bine e…. de mama.Apoi la fel, martor,audiente …
au venti organele, scuzati