1.Privatizarea Poştei Române
De dragul de a vinde ce mai este de vândut, acum este rândul Poştei să fie sacrificată pe altarul democraţiei. Poate că cei care decid acest lucru ar trebui să ştie că în nicio ţară democratică responsabilă Poşta nu este privată! În caz de război poştaşul trebuie să te cheme la oaste. Şi o va face. Sistemul de telecomunicaţii, privatizat deja, poate fi bruiat sau să nu execute deciziile naţiunii. Întreabă vreun yankeu daca poşta americană este privatizată…
2.Avionul prezidenţial
Obtuzitatea unor politicieni de cafenea merge până acolo încât ar fi de acord ca preşedintele CSAT-ului să meargă, eventual, cu Blue Air… Poate că visceralitatea politică este acceptabilă la talk show-uri, dar când este vorba de securitatea unor demnitari trebuie ca raţionalitatea să-şi spuna cuvântul. Costurile de 7 milioane de euro pe an, pentru întreţinerea acestui avion, pălesc faţă de costul unui kilometru de autostradă – cei 50 km de autostradă dintre Craiova şi Piteşti vor costa 2 miliarde de euro, adică vreo 40 milioane de euro per km! No comment.
Preluat de pe site-ul prieten Semper Fidelis.
Buna dimineata!
Nici o problema, domnule colonel. Ii vor lua cu arcanul de pe facebook!
Am onoarea!
Avionul ala ii pierdere masiva de bani. Nu avem nevoie de Airforce One … Nu suntem o tara super bogata. Sa ii ia presedintelui un avion mic cum au multe tari din europa. Numai la noi datul in spectacol este ridicat la tel suprem. Vorba aia suntem obsedatii de masini cu valoare mai mare decit a garsonierei in care stau…
#Tomcat indiferent cine e in avionul ala gestul e mojicesc. banii banuiesc ca vor fi trecuti la sporuri pentru aia 500 si de parlamentari fiecare cu consilieri si secretare plus chiriile aferente.
Daca tot ne plangem atat de numarul parlamentarilor ar trebui sa aruncam un ochi si in ograda cotrocenista si vom vedea cel mai stufos aparat prezidential de dupa 1990,au fost angajati o gramada de consilieri inutili ce nu fac altceva decat sa consume bani degeaba.Nu o sa inteleg niciodata atacurile astea ridicole asupra parlamentului,aceasta institutie garanteaza existenta democratiei nu functia prezidentiala ce a incercat in ultimii ani sa concentreze toata puterea in mainile sale pe model putinist.
In legatura cu Posta Romana,CFR Marfa chiar si Hidroelectrica,cred ca acestea ar trebui privatizate dar nu in totalitate,statul roman ar trebui sa pastreze 49% din actiuni si sa-si mentina o “actiune de aur” ce i-ar permite sa detina ultimul cuvant in cazul unor decizii importante luate de aceste companii si,in nici un caz privatizarile sa nu se faca pe banii de care aud acum,40 de milioane euro la CFR marfa? wtf??? 1,5miliarde euro mi se pare un pret corect,avand in vedere cifra de afceri,cota de piata si activele aceste companii.
Deci sa inteleg ca apararea tarisoarei sta in postasi?
Spre exemplu DHL nu mai este de stat ci este privatizata, aia nu se mai panicheaza ca nu mai are cine sa le trimita plicul cu ordinul de concentrare rezervistilor.
Posta daca ramane de stat, nu o sa fie altceva decat o gaura neagra, niste baieti o sa ciordeasca de o sa rupa pamantul, altii o sa mimeze munca, timpul trece leafa merge, toate astea platite de ceilalti.
Avionul prezidential, in mod firesc ar trebui sa fie transferat de la Tarom catre RoAF, nu are nici un sens sa impovarezi si cu ala Tarom-ul, care si asa e o alta piatra de gatul statului.
Are o flota de avioane difersificata, numai buna pt cresterea costurilor logistice, numar record de angajati per avion, toti bine platiti desigur si o mare parte angajati pe pile.
Da sa le tinem de stat, ca avem si asa prea multi bani de spart pe mofturi nationaliste..
Nu cred ca mistoul e totul.
Intr-o comunitate – cartier sau localitate – sunt foarte putini cei care cunosc fiecare strada si fiecare casa, cu bipezi si patrupezi cu tot: postasul, popa si politistul. “Ala cu curentu”/”gagiu luminatu” (daca in localitate sunt multi tigani) nu prea mai e.
E veche si straveche treaba.
resboiule aia e fisa postului de la secretarul de primarie care are registrul agricol si taxele locale, sa stie ce unde cat in comuna la el
Numarul “postal” e dat de la primarie, nu de la posta
Singura treaba a statului e sa reglementeze serviciul postal “universal”, adica daca esti babeta X din Cuca Macai, care locuieste legal acolo, intr-o casutza construita legal – sa aiba acces la trimitere postale, adica sa ii vina factorul postal sa ii puna in cutie la poarta plic sau penzie sau colet, si sa ii fie respectat secretul corespondentei si toate astea, si cine vrea sa ofere serviciu “universal” sa asigure toate astea si babetei X, nu doar sa faca coletaria banoasa cu pachete de la Domo si alte de astea, doar in bucuresti si orasele suficient de mari incat sa fie rentabile
Ok si daca o sa fie privatizata posta o sa dispara postasii?
In caz de razbel inteleg ca exista la nivelul MApN o directie care se ocupa cu pregatirea teritoriului national pt astfel de evenimente cultural-sportive.
Rechizitioneaza cam ce vor, masini, case, bani, spatii, facilitati si desigur posta cu toate firmele de curierat, mai nasol la sfarsitul razboiului ca trebuie sa ii despagubesti pe toti astia.
Din pacate dupa 1990 statul Roman a dovedit in fiecare an tot mai bine ca este un execrabil administrator, nu este singurul, pe ce a pus mana sa ales praful.
Nu face altceva decat sa isi exporte problemele in capul privatilor, daca ii si dai suficiente mijloace va face …. praf, in 1996 Romania era in pragul colapsului general economic si al disolutiei sale ca stat, ca urmare a administrarii de catre stat a economiei in perioada 1990-1996, perioada in care sa furat tot, in 2010 statul a reusit din nou sa isi exporte problemele acumulate in perioada 2005-2009 in economie, inca o tura de recesiune, in mod evident daca statutl va mai avea posibilitatea ii verse economiei private galeti cu kko in cap, o va face si a treia, si a patra si 100 oara.
Statul find astia alesi de Poporul Roman, dar care nu sunt supusi nici unei presiuni.
“Moftul” nationalist nu e sa fie tinute la stat si atat. Ci sa fie eficientizate prin eliminarea capuselor si management eficient.
In Olanda posta e privatizata de ceva vreme. A tinut de TNT, acum e independenta, dar nu e de stat.
Posta oricum este o instutie anacronica maxim. In afara de oaresce facturi de la anumiti furnizori nu prea mai fac mare branza – majoritatea au contracte cu firme de curierat rapid care chiar functioneaza nu astepti ca dupa posta 5 zile lucratoare. Daca ati calcat in ultima vreme in oficiu postal stiti ce jale si lene este.
referitor la Avionul de shef..numai Germania si Franta in EU au animal asa mare. Cehii parca au un A-320 dar al fortelor aeriene. Asa ar trebui sa avem si noi.
Cei 50 km de autostradă dintre Craiova şi Piteşti nu vor costa 2 miliarde de euro, adică vreo 40 milioane de euro per km, din simplul motiv ca numai intre Slatina si Craiova sunt 50 de km.
Cred ca vrusasi sa te referi la Comarnic-Brasov.
Sunt de parere ca trebuie sa avem un avion oficial … parcat pe la RoAF nu la “civili” … dar sa fie mai micutz … ceva gen business jet class … un model de plecare …Bombardier Challenger 850 …
http://www.crookedbrains.net/2008/01/presidential-planes.html
Cred ca biroul ala are 150 kg … ca popa …
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/asa-este-pazit-basescu-220909.html