Titlul e elocvent, zic eu… O sa incerc sa dau cateva detalii suplimentare despre cele fotografiate…
Acest Schweizer 269C fabricat in 1987 este ultimul exemplar livrat dintr-o comanda de 26 exemplare, utilizate pentru antrenament si misiuni de observatie. Dupa retragerea din serviciu a modelului, SN: 05246 (in imagine) si SN: 05245 au fost cumparate de Flygvapenmuseum (Swedish Air Force Museum) cu scopul de a fi mentinute in stare de zbor.
HKP6/ Agusta-Bell 206B, intre 1977 si 1988 a zburat cu inmatriculare civila in Norvegia dupa care a fost cumparat in decembrie 1988 de catre Marina Suediei. Din 2005 face parte din patrimoniul Flygvapenmuseum, care il mentine in stare de zbor.
SAAB B17, SE-BYH, a fost retras din serviciul militar in 1948, fiind utilizat pentru tractare de tinte de catre operatori civili pana in 1968. Pana in 1996 a fost stocat in Flygvapenmuseum dupa care a inceput munca de restaurare. Este singurul exemplar in stare de zbor.
– Griffon236 –
Mama dar ce frumuseti de avioane ai pozat tu acolo……si elicopterele sunt superbe!
🙂
Mai am poze pentru voi… Numa’ sa fie timp sa ma ocup de ele…
Vreau si eu NH-90!!! De ziua mea si macar doua! 😀
Eu m-as multumi si cu P51 Mustang, numai avion sa fie . 😀
uitati aici ce o sa fie, pentru fanii de orice si warbirds din toate timpurile si rusoaice (zburatoare) si zburatoare ne-rusoaice
Uitati-va pe program
http://www.airshows.be/viewtopic.php?f=71&t=11003
cre ca face fericit pe oricine, sa vada ce o sa zboare acolo
asa m-as duce 🙁