25 Comments

    • Nu s-a bulit bre! Asa-i ca nu te-ai uita la film pana la sfarsit? 😉
      A aterizat (foarte probabil intentionat) pe pilonii de acrosaj de sub gondolele motoarelor; au venit cu cricuri, l-au saltat, i-au lasat trenul de aterizare si zdup inapoi la zbor…

    • Sa nu fie o demonstrare a “soliditatii” si “rezistentei” sculei. Astia sunt Russians Knights, nu piloti normali, cred ca puteau sa-l culce si pe spate.

    • Pai, cand a incercat prima data un prototip de Mig 29, Fedotov a aterizat cu jamba de fata escamotata fara incidente majore. Sigur ca poate face asta din moment ce SU 27/35 e mult mai greu. si amandoaua trebuiau sa aibe abilitatea sa aterizeze pe piste neamenajate, chiar si de pamant. Asa ca isprava asta nu ma mira deloc.

    • Multam frumos pentru link. Pe asta nu-l stiam. Si Fedotov a murit pe un prototip de 29 cu motorul in flacari si asta era pilot sef la Mig, detinator a numeroase recorduri. Cel mai mult mi-au placut imaginile de arhiva. Sunt lesinat dupa documentare “vintage” in alb negru.

      • Nu-i pentru ce.,.. am dat intimplator de el, nici nu am reusit sa-l privesc din lipsa de timp. Eu le adun prin “favoriti” si poate la vara am sa le privesc.Este un documentar foarte bun Wings of Russia, pe youtube, nu stiu daca are si traducere.

        • Foarte misto Wings of Russia! “Dedicat tuturor celor care au murit zburand”! Superb. Acum l-am vazut. Foarte comprehensiv. Noi vorbim de interceptoare pe aicea da de Tu 128 am uitat. Multam frumos…Iliushin ala..pilotul e fecioru constructorului? Sau e o coincidenta? Asta nu era dublura lui Gagarin?

          • Iata ca nu stiu, mi-am dat intrebarea dar nu am cautat, sint sigur ca se poate ceva de gasit pe Wikki.. 🙂

            • Iliushin jr. ma intereseaza din motive tangentiale. Omul era alcoolic si a pierdut concurenta cu Gagarin pentru primul zbor in cosmos. Da cam asa erau pilotii pe supersonice. Si povestitorul vorbeste de el dar in imagine pare altcineva, asa ca ma intrebam daca e vorba tot de “betiv”

              • sincer,nu cunosc., dar banuiesc ca fiind alcoolic nici nu puteai sa ajungi sa concurezi pentru cosmonauti..

                • Pai era feciorul marelui Iliushin, au inchis ochii un timp. Tas-u era in biroul politic al PCUS si constructor legendar de avioane si au musamalizat afacerea. Se pare ca era un talent adevarat, trebuia sa zboare el primul nu Gagarin. Cred ca era foarte capabil profesional. Nici nu e de mirare cu asa un tata. Sunt foarte interesat de destinul sau caci nu s-a aflat despre asta decat foarte tarziu. Toata lumea stia de Gagarin si pe el l-au facut idol. Dar intr-un film mai vechi despre industria spatiala sovietica se afirma ca Gagarin era dublura lui Iliushin. Si se spunea ca Iliushin inaintea unui zbor pe un prototip era baut. Cam toti pilotii pe supersonice trag la masea. Dar asta trebuia sa zboare in cosmos! A fost anchetat si stiu ca nu a fost degradat din respect pentru tatal sau si pentru imaginea pilotilor sovietici. La fel moartea lui e invaluita in mister. Se spune ca s-ar fi sinucis. Altii spun ca a murit incercand un prototip. Legenda!

                  • foarte interesant,eu nu prea am stiut nimic despre asta., am sa caut informatii,mi-ai trezit interesul.. multumesc de info.

          • Eu cind eram “tinar si frumos” ii admiram mult pe pilotii de testari, foarte curajosi oameni., am privit odata un documentar despre cei care testeaza parasutele, echipamentele cosmonautilor si aparatele cu care aterizau cosmonautii.., niste barbati cu litera mare!

            • Pai sunt eroi! In URSS daca erai cosmonaut erai universal recunoscut. Te decorau cu cea mai mare distinctie. Erou al uniunii sovietice.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: