Ministerul ucrainian al Apărării va efectua în viitorul apropiat teste pe mare cu o serie de nave militare rapide construite de compania Sea Magic.
Primele teste vor fi efectuate cu navele de mare viteză Jura.
Jura a fost proiectată să transporte trei scafandri de luptă sau cinci militari cu echipament ușor.
Viteza maximă a clasei Jura este de 110 km/h, iar raza de acțiune depășește 500 de kilometri.
Nava dispune de protecție balistică la postul de comandă, de gradul șase, și este invizibilă în infraroșu.
Sursa: Defence-blog
Iulian Iamandi
1
/
102
Fortele pentru Operatii Speciale, parada militara de 1 Decembrie 2023
Noi atacuri cu drone ale Rusiei în proximitatea graniței românești
Parada Militara de 1 Decembrie 2023 - Repetitii la Arcul de Triumf
1
/
102
Pe hartie (si digital) ucrainienii scot poze frumoase, dar pana la urma pe toate nave lor prezente si viitoare nu sunt capabili sa puna ceva mai bun decat in 30mm plus ceva ATGM…
Exemplu de cea mai buna (probabil) nava din lume:
http://petrotimes.vn/video-kham-pha-tau-tan-cong-sieu-toc-the-he-moi-cua-ukraine-211511.html
http://survincity.com/2013/10/ukraine-has-created-a-unique-craft-project-of-the-3/
Din 2013 inca nu s-a auzit nimic de asta asa ca se apuca de unele mai mici…
https://beegeagle.wordpress.com/2013/01/06/the-unbeatably-priced-sea-magicukraine-range-of-stealth-littoral-interceptors-fast-attackpatrol-craft-offshore-patrol-vessels-and-corvettes/
Pana una-alata poate isi repara site-ul….
Avem vecini care sunt prolifici in proiecte,ele incep cu hartia sau calculatorul.Si sarbii sunt pe faza,merg la expozitii internationale unde, pe langa multi privitori ,mai vin si specialistii care imediat taxeaza cine ce este:http://www.navyrecognition.com/index.php/news/defence-news/2017/may-2017-navy-naval-forces-defense-industry-technology-maritime-security-global-news/5197-idef-2017-yugoimport-debuts-advance-m-rib-family-of-stealth-vessels.html
Clubul de machetism si redare 3D din Serbia (care nici macar n-are iesire la mare) si Ucraina sunt foarte tari domne`….
Ia si de pe la noi asa mai cunoscuti…
http://www.icedesign.info/contact-us/
Am spus-o si mai sus,la expozitii internationale se perinda si multi gura-casca,dar vin si redactorii unor publicatii de specialitate de mare prestigiu precum Janes ,Cine are ceva de prezentat sa mearga la saloanele internationale,altfel nu exista.
Pai de prezentat ca si prezentatul – ideea e cate contracte semneaza. Ca asa de rup banii pe cine cu “potentiali” clienti stim si noi…
Aaaa – ca nu ne bagam in seamna cu cate un articol pe site-uri de genu` Jane`s si Army/Navy/Air Recognition cu engleza lor de peste prajit – e alta treaba…
Ideia fixa cu exportu’ si contracte fara numar stim de unde a ramas.Nu se terminau bine experimentarile,gaata, exportaaati!
?
Dupa pierderea Crimeei Ucranieinii nu mai au nu stiu ce iesire la MNeagra. Plus ca au pierdut pe langa Crimea 60 000 Km2 de zona economica exclusiva la MNeagra. Actuala lor ZEE e mai mica decat a Romaniei, cu toate ca litoralul e ceva mai lung.
ZEE inca nu e stabilita atata timp cat nu se recunoaste anexarea Crimeii. Ca de facto au perdut-o e altceva…
Da-i search pe net si Pune maps ori images. E clar marcata. Oricum tratatele internationale prevad 200 mile. In cazul in care se invecineaza cu alta se foloseste principiul echidistantei. Spre Sud ZEE Ucraniana mergea Pana laZEE a Turciei. Rusia anexand Crimea e normal sa anexeze si ZEE. Singura disputa o vad intre Rusia si Ucraina dar si acolo pare clar marcata.