Serviciul de presă al fabricantului de avioane Antonov a comunicat că Ucraina va continua să coopereze în cadrul programului SALIS (Strategic Airlift Interim Solution), în care va aloca două avioane de transport greu Ruslan An-124-100.
Contractul semnat pentru SALIS a fost extins cu trei ani, până pe 31 Decembrie 2021.
“In accordance with contractual obligations, from January 1st, 2019, GP Antonov provides two An-124-100 Ruslan aircraft on an ongoing basis to perform air transport for the participants of the SALIS program.”
GP Antonov este cel mai puternic dezvoltator și fabricant în domeniul tehnologiilor de aviație din Ucraina.
Începând cu anul 2015, în urma unei decizii guvernamentale, GP Antonov face parte din concernul Ukroboronprom.
Iulian Iamandi
Noroc ca i-au prins la inghesuiala pe ucrainieni. Altfel zice cam multe despre capacitatea de transport aerian strategic al fortelor europene. Nu mai bine se apucau de tranformare A380 vechi si nedorite de nimeni decat dezmambralea lor pentru componente?
Din pacate A380 nu poate fi transformat in cargo ca si B747 pentru ca puntea pasagerilor face parte din structura de rezistenta. De aceea nu vom vedea niciodata A380F.