Promo

MAV-L de la Northrop Grumman pentru S.O.F.

MAV-L

Northrop Grumman a dezvaluit propunerea proprie pentru viitoarea de lupta a Fortelor Speciale ale S.U.A., Medium Assault Vehicle (MAV-L).

Vehiculul, dezvoltat impreuna cu BAE Systems si Pratt & Miller, va fi evaluat pentru U.S. Special Operations Command Ground Mobility Vehicle 1.1.

Articolul complet poate fi accesat pe subdomeniul Forte Speciale.

– Resboiu –

Navighează în portal:

Resboiu Master; Armata Română;Forţe Speciale; Space; Revista Resboiu; Forumul Resboiu;

3 Comments

  • Din poza pare ca are “burta capsulata” adica blindaj pe dedesubt contra IED-uri si mine dar… spre oroarea mea, ce ne facem cum protectia laterala, ca doar nu ne ducem la gratar. si un soldat bine antrenat cu psl-ul poate face liniste rapid in randul celor din vehicul. horror… sper sa nu castige. acum, e adevarat ca probabil are o viteza f mare lipsindu-i usi, geamuri bindate etc, si consuma si mult mai putin fiind mai usor dar oare viata a ajuns asa un taler de pus in balanta cu greutatea vehiculului?

    • eu cred ca pe tot scheletul ala au unde pune placi compozite ,…doar ca nu-s puse
      si la humvee-urile noastre ptr spc ops nu puneau tot timpul kit-ul de blindaj ,dar il au

    • bre,nu are nimic contra IED-urilor.nu e o masina destinata sa patruleze pe autostrada ci una speciala destinata fortelor speciale.adica sa transporte 7 speciali,armament, munitie,echipamente in teren accidentat…cum ar fi la vanatoare de talibani prin muntii A-stanului? 🙂 .atata timp cat va circula off-road nu are probleme cu IED-urile ca nu stii pe unde vine deci nu stii unde sa le pui.iar in caz de ambuscada, la mesajul de bun venit ti se raspunde cu salve de salut de 12,7mm ( sa zicem, nu stiu sigur cal.) atat cu mitraliera de pe masina cat si cu cele 2 de pe laterale… un motiv pt care nu are usi.al doilea ar fi ca lipsa usilor asigura parasirea in timp util al vehiculului in caz de rasturnare cat si atunci cand esti atacat.vehiculul are un sasiu din tevi de tip minococa precum masinile de formula 1 sau Ferrari, Lamborghini,etc. un cadru realizat din profile patrate pt suport transmisie,motor (cred) peste care e montata cusca din tevi pt protectie la rostogolire si podeaua masinii.pt o protectie marita ma gandesc ca s-ar putea dubla podeaua si monta in spatiul interior materiale gen kevlar…dar repet e o masina speciala pt forte speciale si folosita in teren special,accidentat deci nu prea se intalneste cu amenintari cu IED-uri sau mine.
      bre, cat despre soldatul cu PSL-ul…nu stiu,dar eu nu cred ca e lunetist pe lumea asta care sa nimereasca ceva cand masina circula cu peste 130 km/h pe sosele sau cu 100 pe drumuri neamenajate.cand stationeaza,da.geamurile lipsa.. nu se aburesc, nu limiteaza vederea in conditii de ploaie,spre exemplu si nu reflecta lumina( sa zicem de lumina lunii ca circuli noaptea si vrei sa fii cat mai stealth)

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: