Armata Romana

MApN achizitioneaza vehicule pentru sprijin logistic si utilaje de constructii

Autocisterna pentru transport apa si lichide alimentare

Ministerul Apararii continua procesul de modernizare a parcului de camioane de care dispune si de modernizare a inzestrarii Armei Geniu.

Astfel, companiei MHS (dealer MAN), i-a fost atribuit un contract pentru livrarea a 26 basculante iar companiei Romprim un contract pentru livrarea a 15 autospeciale pentru stingerea incendiilor.

Armata a mai publicat un anunt de intentie pentru cumpararea a 64 de autocisterne pentru un pret estimat de 75 milioane RON fara TVA, respectiv 50 de autospeciale pentru transport lichide alimentare, 4 autocisterne pentru transport carburanti de aviatie de mare capacitate (32.000-35.000 litri) si 10 autocisterne pentru transport si alimentare carburanti aviatie de medie capacitate (18.000 – 22.000 litri).

Si au fost lansate doua cereri de oferta pentru achizitia de utilaje de constructii:

–    in primul anunt de participare armata isi manifesta intentia de a cumpara utilaje din categoriile: autogreder, buldozer, incarcator frontal multifunctional, autoincarcator frontal, excavator, rulou compactor vibrator, contract cu o valoare estimata de aproximativ 106 milioane RON fara TVA.

–    prin al doilea contract MApN doreste sa cumpere un numar de 20 de automacarale cu o capacitate de 15-20 de tone pentru un pret estimat de 26 milioane RON fara TVA.

– David Victor –

12 Comments

      • Pai hai sa vorbim domnu’ Iulian! Ca si eu m-am umplut de sperante cand am vazut poza din articol, iar cand am citit articolul, am cam pus mana pe piatra.

        Da-ne asa niste detalii in stilul tau, ca poate ne dam seama, ca m-ai pus rau pe ganduri acum. 🙂

        Dupa astea doua contracte ar iesii din insolventa ? (Taiwan si Pakistan), Sau un investitor ?

      • Da, bre….i-am sustinut si inca vreau sa le fie bine, dar mai trebuie sa se sustina si pe ei insisi, ca nu pot sa fac eu treaba in locul lor!

        Dupa licitatia aia castigata pentru 26 sau cate camioane au fost, iarasi au adormit in izmene. Se mai laudau ca au scos si 4 modele noi de camioane militare, pentru cine au facut asta, pentru martieni? Daca nu reusesti sa vinzi in tara ta, cu siguranta afara este zero!

        • Pai alea 4 noi modele inseamna caroseria veche plus 4 combinatii de motoare, cutii si tractiune. Si din cate am inteles ele (adica alea 4 modele) au fost trimise la asiatici pentru testare. Ca vor baietii sa cumpere ceva…

          In schimb ma bucur ca ai revenit cu picioarele pe pamant si ca “mai trebuie sa se sustina si pe ei insisi, ca nu pot sa fac eu treaba in locul lor”, ca e plina tara de firme “asistate social”

        • Daca tara ta e una in care se cumpara din afara, ca asa e mai usor de luat comisioane… s-ar putea sa fie dificil sa vinzi in ea. Si asta sa-ti diminueze portofoliul general, exact pe acelasi motiv. Eu, macar in deciziile de achizitii publice, as da mereu o prima sansa producatorului national, fie ca e vorba de o pasuire fie ca e vorba de un caiet de sarcini facut cunoscut inainte. Legal zic – protectionsim in limita bunului simt, cat sa nu cumperi ceva prost. Mai ales celor care au sansa sa produca ceva, ca dupa cum cred ca stiti firmele (multe) asiatate social sunt alea de apartament, fara angajati, samsarii de energie, “asfaltangii” romani (pun ghilimele in sensul ca fac orice, doar NU asfalteaza) sau vechile combinate capusate demult (ATUNCI s-a facut frauda) care acum santajeaza politicul pentru ca sunt singurii angajatori din zona lor (de genul – stergeti datorii ca sa aiba si cateva sute/mii de insi salarii de mizerie, si noi sa mai strangem un milion de parai).

          Cand ai un produs care poate fi testat si pe care vrei sa-l vinzi si in afara e un pic mai greu sa dai tepe din astea…

Leave a Comment

%d bloggers like this: