Aviaţie Mali Resboaie

Mali: An-124 ale Volga-Dnepr sunt suplimentate si cu An-124 ale aviatiei militare ruse?

An-124 Ruslan

An-124 Ruslan

An-124 Ruslan al Volga-Dnepr, dar… pe Military Photos se zice că şold-la-şold cu Volga-Dnepr, An-124 aparţinând 224 th Air Detachment din Forţele Aeriene Ruse au fost văzute transportând Les Kepis Blancs către Mali.

E ceva… oficial? S-a implicat şi Rusia şi acum transportă băieţii răi dintre băieţii buni, ca să-i jumulească pe partenerii lor tradiţionali?

 

– Iulian Iamandi –

25 Comments

  • Daca si Rusia este de partea NATO este groasa rau cine stie de partea cui erau de fapt insurgentii aia din Mali…..tare ciudat….si mai zici ca NATO si Rusia nu se inteleg cand este vorba de juganit pe cine “trebuiue”….

      • Cred ca in zona este vorba de altceva….si se pare ca e groasa rau problea, s-ar putea ca o tara islamica puternica financiar sa se gandeasca serios la arme nucleare, asta ar explica de ce toata lumea este “sho pe ei” acum…..am mai citit undeva de Arabia Saudita ca se gandea la arme nucleare deci nu mi-ar mira sa fie ceva de genul acesta acolo..

    • Cine stie poate o sa avem o Europa unita mult mai devreme decat credeam si cu toate tensiunile existente Rusia este parte Europei…..deci se pare ca Africa va fi “playground” pentru cei puternici a cata oara….

        • Posibil.
          Am trisat, nu le-am identificat decât dupà ce stiam tipul, fiindcà m-am bazat pe raportul algerienilor care au pomenit, printre alte màsuri, amplasarea unei brigàzi de T-90SA între uzinà si frontiera libianà.

        • Tancurile vopsite “uni” au snorkelul in partea dreapta a turelei (privita din fata) iar cutia depozitare de mari dimensiuni este in partea din spate. Acestea sunt T72. La T90, snorkelul este in partea din spate a turelei, iar cutia de depozitare este in lateralul turelei.

          • 🙂
            Nu ai trisat prea mult pentru ca sunt foarte greu de deosebit la mare distanta si camuflate.
            Definitorie este partea frontala, care in film nu se vede. Singura diferenta din spate e locul de amplasare a snorkelului.

    • @kala. Varianta de care vorbesti se cheama An-225, cel mai mare/greu avion in exploatare. Are fuselajul mai lung (dar cu acelasi diametru), anvergura mai mare si 6 motoare in loc de 4. De produs, au fost produse in jur de 50-55 de An-124 din cate stiu. An-225 un singur exemplar. Din ce limba provine cuvantul “buster” pentru fuselaj? Chiar m-a facut curios.

      • @Stelian, nu ma refer la 225, cred ca il stie toata lumea, e un singur exemplar si unul nefinalizat in hambar.
        Eu ma refer stric la 124, am vazut undeva o schita a lui si se pare ca va fi inlocuit cu acesta de care vorbeam, are tot acelasi tren de aterizare si 4 motoare numai ca e tare bufant adica voluminos in diamentru.
        An-124 are diam. de aprox. 4 metri, pe cand in noul proiect are in jur de 7.5 m diam.

        • Atunci nu era bazat pe An-124.
          Cel mai mare diametru proiectat este cela al înlocuitorului Airbus-ului Beluga, care va fi cu un diametru de 7,1 m, pe baza lui A-330.

          Diametrele asa de mari sunt interesante pentru aplicatii specifice, de volum.
          Nici An-225 nu depàseste o sectiune de 4×6 m.

          • @MirceaS, credema ca stiu ce vb. e vorba de platformna lui 124, daca am sa gasesc linkul ( ca l-am cautat de am obosit si nu stiu unde l-am vazut) cabina pilotilor era cocotata tot sus,
            saracii, oare nu vor avea rau de inaltime? :))

  • T72. Galetii sunt mari si nu sunt grupati, (la T80 sunt ceva mai mici si sunt grupati 2 cate doi). Partea din spate a turelei are cutia pentru depozitare a sculelor cu forma unghiulara, (la T80 e un spatiu de forma cilindrica-care de regula adaposteste tubul pentru traversarea raurilor-snorkel, la T72 acesta e in lateralul turelei). Difera si sortul anticumulativ care protejeaza galetii. Partea din spate a cutiei blindate nu are orificiul de evacuare al turbinei de la T80. La T72 evacuarea se face pe lateralul cutiei blindate iar partea din spate nu are orificii.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: