Bună de dimineaţa! Haideţi să ne facem încălzirea cu un filmulete… decolarea a două Harrier-e de la bordul portavionului uşor spaniol Principe de Asturias:
Şi-o disecţie verticală:
Bună de dimineaţa! Haideţi să ne facem încălzirea cu un filmulete… decolarea a două Harrier-e de la bordul portavionului uşor spaniol Principe de Asturias:
Şi-o disecţie verticală:
Lasand gluma la o parte Marea Britanie a cam ramas fara portavioane pentru o perioada….si cum F 35 nu e gata inca in varianta de serie cred ca Perfidul Albion o sa cumpere sau ia in leasing: suspans……Rafale! Fiindca este cea mai buna pasare de apa la acest moment si fiindca F /A 18 E/F nu ii poate sta in fata in lupta aer-aer ci doar ca multirol.
Oricum acest lucru va fi de bun augur pentru industria europeana iar programele Rafale si Typhoon se vor reuni la nivel de electronica de bord si subsisteme, probabil si radar.
la cat de nationalisti sunt englezi, veci pururi nu o sa ia ei in leasing Rafale..
Cine stie cate Harrier are Principele la bord?
Intreaba-l pe Niko. El e cel mai apropiat de Asturias si poate le numara vreodata… 🙂
scuze ca n-am raspuns…ma dusesem sa le numar,…nu opereaza tot timpul cu nr maxim pus in datele tehnice,cred ca uzual foloseste 10-11 harrier si restul elicoptere
29 DE APARATE AV-8B Harrier II Bravo SAU AV-8B Harrier II Plus SI/SAU ELICOPTERE (SEA HAWK , AGUSTA). NR.DE AVIOANE ESTE FLUCTUANT,FUNCTIE DE MISIUNE ORI MENTENANTA.
PARDON,SEA KING
29 de aparate since rmi se pare enorm pentru un astfel de portavion usor, cred ca 8-14 harrier 2 mi se pare mai aproape de realitate…
29 TOTAL-ARIPA FIXA SI ROTATIVA.
uzual opereaza cu 10-11
chestia interesanta e cu noile clasa juan carlos,care sunt facute ptr f 35b si cum f 35 b nu vin prea repede…o sa le foloseasca ca portelicoptere,juan carlos sunt foarte interesante la sistemul de propulsie ,cu “bulburile “alea cu elicele unde au motoarele electrice ce antreneaza elicele,care nu au legaturi mecanice si sunt total orientabile…
s-a mai folosit solutia ,dar la nave mai mici,de marimea asta nu
il fac foarte usor de operat si” manevrabil”,in orice conditii si fara sa necesite remorchere
treaba mai nasoala e ca navantia (firma ce le construieste),incepe sa ramana fara comenzi.dupa ce termina a doua din clasa juan carlos ,cred ca cele bazate in clasa f 100 ptr australia si norvegia(clasa fritdjof nansen)si bam-urile raman fara comenzi
Poate prind comanda de S-80 din partea Australiei.
http://youtu.be/UTpw-b_g7lk
http://youtu.be/59NOqAqoUOo
http://youtu.be/qFw72OIk9II
De ce i-au facut ski jump daca opereaza avioane VTOL? Sau la inceput foloseau alte avioane?
Fiindca avioanele VTOL decoleaza cu un rulaj pentru a fi incarcate cu mai mult armament, de-obicei procedura numindu-se STOVL short take of vertical landing.
BRAVO-DE ACEEA SI ENGLEZII SI RUSII AU ACEST GEN DE RAMPA
RUSII LA CLASA KIEV,PT.YAK 38