9 Comments

  • F 18 Super Hornet poate fi unul dintre modele de bimotoare pe care poate ni le-am permite sa le exploatam in RoAF, mai are si avantajul unui RCS mai redus alaturi de un radar AESA integrat deja, de carat aer-sol cara mai mult decat F 16 si faptul ca este bimotor il recomanda pentru o mai mare multitudine de misiuni multirol, faptul ca are niste motoare optimizate pe intretinere redusa si mentenanta usoara il recomanda pentru forte aeriene care nu au posibilitatea si lucxul de a avea conditiile necesare in bazele aeriene la nivelul USAF. Tratamentul anticoroziv, trenul de aterizare ramforsat, toate aceste elemente il recomanda penru piste mai prost amenajate.

    • Spania, Finlanda si Canada toate aceste tari au insa F/A 18 C/D o varianta mai veche.
      Finlanda l-a evaluat de-o data cu F 16 si a hotarat F 18, Elvetia este alta tara care exploateaza F/A 18 C/D.
      Australia foloseste F 18 E/F versiunea Super Hornet.
      Asa cum spune Maius Z. exista multe variante ar trebi vazut si ce ofera ca offset fiecare dintr producatori….dar nah se pare ca Romania este legata cu schotch de Lockheed Martin.
      Avem niste guvernanti tare prosti sau bine mituiti si generali de carton la aviatie se pare. Cum comenteaza unu cum este tras pe linie moarta….

      • spania recent le-a modernizat la standard mlu…si cred eu cu toate ca eurofighterul e ala care da frumos in poze ,f 18 ramane “calul de bataie”

        • Normal ca F 18 este calul de bataie deoarece pretul la ora de zbor este mai mic pentru Bug, Typhoon insa este un aer-aer cu genetica mutlt mai capabila. Aer-sol cred ca F 18 a fixat standardele la avioanele multirol.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: