6 Comments

  • Nu stiu de ce, dar parca mi se pare mult mai greoi decat YAK-141 la aterizare si decolare.
    Cred ca la prima pala mai serioasa de vant pe mare il tranteste de cabina de comanda a comandantului vasului.

  • Da, probabil ca rusii ar fi dat cu el de punte mai sanatos… ca deh, daca era rusesc era facut sa reziste.

    Ala se misca asa greoi pentru ca e manevra periculoasa si e riscul, asa cum spui, sa aiba de furca.

    • Sunt sigur ca rusii ar continua acum proiectul sau un derivat al sau l-ar pune in functiune mult mai repede.
      Aici deja sunt mult prea multi ani de cand se tarasc cu el, daca rusii ar fi testat tot atat de mult timp la YAK-141, era garantat un succes.

      • Perfect de acord cu tine! Daca il bibileau atatia ani, iesea ca in reclama aia: “prea bun”! 🙂

        Dar, luand in calcul lipsa crucisatoarelor grele purtatoare de aviatie… la ce ar mai fi bun acum Yak-ul 141 in afara de export la indieni?

  • Rusii sa faca mai intai un VTOL care sa zboare, deocamdata Forgerul a fost un fiasco iar YAK 141 e doar proiect .

    • Bre.., YaK 141 a apuntat pe “Gorshkov” inca pe 03 sept.1991..,pilotul A.A. Sinitzin.
      S-au refuzat de el din lipsa de fonduri in anii 90.. ( vezi diferenta cu F35? )
      Daca ar avea ei bani, nu m-as mira sa-l puna pe vre-o unul din cele 4 Mistraluri..care se construiesc pentru Rusia.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: