Aviatie Civila

CNAB continua procesul de fluidizare a controlului pasagerilor

Aeroportul International Henri Coanda

Aeroportul International Henri Coanda

Acţiuni suplimentare de diminuare a timpului de aşteptare la punctele de control frontieră pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti continuă procesul de fluidizare a controlului pasagerilor la punctele de frontieră prin suplimentarea numărului de ghişe pe fluxul de plecări, pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă.

Astfel, începând de astăzi, 9 septembrie 2016, pasagerii au la dispoziţie încă 2 ghișee, respectiv 4 posturi de control al documentelor, pe fluxul de plecări. Noile măsuri dispuse de conducerea CNAB vin în sprijinul activităţii Poliţiei de Frontieră, care se confruntă cu aglomerarea punctelor de control, la orele de vârf ale traficului aerian.

În acest moment, pe Aeroportul Henri Coandă, pasagerii au la dispoziţie un număr de 20 posturi de control ale Poliţiei de Frontieră pe fluxul de sosiri și 20 de posturi de control pe fluxul de plecări, capacitatea de procesare a pasagerilor fiind aproape dublată față de jumătatea lunii august.

Această reconfigurare vine în completarea acţiunilor demarate de conducerea CNAB în luna august pentru a îmbunătăţi şi să simplifica procesul de control, precum şi pentru ca reduce timpul de aşteptare al pasagerilor la controlul documentelor.

Conducerea Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti asigură pasagerii, companiile aeriene şi instituţiile abilitate ale statului că ia toate măsurile necesare pentru confortul şi securitatea pasagerilor şi pentru desfăşurarea în deplină siguranţă a operaţiunilor aeroportuare, la standarde înalte de calitate şi profesionalism.

 

Serviciul Comunicare

Compania Națională Aeroporturi București

1 Comment

  • Am trecut alaltaieri pe acolo si nu se simtea nici o fluidizare. Stau baietii aia si controleaza babele mosnegii si copiii de parca sunt la Guantanamo. Stai la cozile alea de te saturi ca sa zbori de la Bucuresti pana la Iasi. Mai ca nu m-au pus sa ma dezbrac in chiloti, ba cu poarta, ba cu detectoru de metale, ba masaj pe tot corpul, ba sters cu servetele de bagat in detectoru de explozibili, studiat papucii sa nu contina C4, in total cam 3-4 minute fiecare om suit in avionu de cursa interna. Cam penibil mai ales ca era sa pierd avionul cu chekinul facut…
    Stand la coada vine unu in uniforma de la alta coada si intreaba pe altul in uniform “auziti, dar avem aparatul asta nou, trebe sa facem si cu ala control sau pe astia ii lasam sa treaca asa?”
    Data viitoare folosesc masina…

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: