Timpul limita a expirat. Prin poza de mai sus, batem gongul… vor urma imagini si vorbe de “acolo”.
Deschiderea o facem modest, cu o fotografie care aduce in randul intai oamenii si masinile care raman la sol atunci cand MiG-urile noastre dragi ne incanta pe cer.
Este o adevarata bijutierie camionul, nu? Si mai este si “decapotabil”!
Tot respectul oamenilor de dincolo de spectacolul aerian care il reprezinta chiar si cea mai simpla misiune pe care vreodata o vor executa un pilot si avionul sau.
Multumiri, chiar. Multumiri oamenilor de la sol, echipei numeroase de oameni care prin munca lor fac zborul posibil.
– Iulian Iamandi –
URAAAA !!!!!
ADICA URALUL !
PANA LA URMA AI INCEPUT SA LE PUI…
HAI SI CU UAZ-UL REFLECTOR !
PENTRU CINE NU STIE:
URALUL “DECAPOTABIL” SI UAZ-UL REFLECTOR SUNT PIESE CU TOTUL DEOSEBITE SI SPER SA AIBA LOCUL LOR IN CURTEA REGELUI FERDINAND, ALTFEL…PE ASTEA CHIAR LE CUMPAR !
BRAVO CA LE-AI POZAT, BRE !
Bine dar de ce “Tumansky”? Erau nori?
R13-300 (pe M/MF LanceR C) si R11-F2S300 (pe UM LanceR B), ambele dezvoltate de OKB Tumansky.
Da, asa-i. Si primul prototip Mig29 era motorizat tot de Tumansky. Iar tuman semnifica nor in ruseste. Tumanski este innouratul sau inneguratul.
Uff sa fiu un pic rau total gratuit asa a la george visan 🙂
LancerC din mig21M nu se egzista, doar mf75 si au fost doua din mf la campia turzii, asta de aici
http://www.airplane-pictures.net/images/uploaded-images/2009-1/18/34423.jpg, sper ca ma zboara inca
si 5819 asta de aici
http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=78915
R-11F2S-300 a fost pe M, nu pe MF
R13-300 e de MF
si dublele UM au fost cu ambele motoare si R-11F2S-300 si R13-300
scuze da nu m-am putut abtzine 🙂
si punetzi odata pozele alea 🙂
I stand corrected!
Si daca tot e sa fim arheologi vegetali (adica sa cautam nod in papura). MF si MF-75 sunt in fapt fics ( :D) acelasi model: Produs 96F.
75-ul provine de la anul intrarii in serviciul Aviatiei Militare.
😀
🙂 scuze da nu m-am putut abtzine 🙂
stiu ca mf75 e ceva “neoficial”, si ca oficial e tot acelasi “Izdeliye 96F”
pe wiki zice
MiG-21MF-75
Unofficial designation used in Bulgaria, East Germany, Romania and Czechoslovakia to refer to MiG-21MF aircraft delivered with cockpit instrumentation identical to that in the MiG-21bis (the “75” refers to “1975”, the year in which these entered production.)