Aviaţie

Pilotii irakieni se pregatesc pe F-16 in Arizona

Col. Andrew MacDonald aratăBrig. Gen. Abdulhussein Lafta Ali Ali cum procedurile pre-flight pentru F-16D

Irakul îşi va primi avioanele F-16 în Septembrie 2014, dar până atunci piloţii irakieni se pregătesc în parteneriat cu 162nd Fighter Wing Arizona ANG.

Deja doi piloţi irakieni s-au alăturat piloţilor americani, singaporezi, polonezi, danezi, japonezi şi olandezi de la centrul de pregătire internaţional al US Air Force de la Tucson, iar o delegaţie de ofiţeri superiori ai Forţelor Aeriene Irakiene au vizitat această unitate-şcoală pentru a verifica progresele făcute de conaţionalii lor.

“We have an opportunity to work with a critical partner in a very strategic region of world,”

“They have an opportunity to see what a professional operation we are and as a result of their visit I think we’ll have a long-standing relationship with the Iraqi air force — at least through 2020 — training F-16 pilots and providing a true coalition warfighting partner for the United States and an ability for them to defend their country for years to come.”

– a declarat colonelul Mick McGuire, comandantul 162nd Fighter Wing.

În 1986 generalul de brigadă irakian Abdulhussein Lafta Ali Ali zbura pe MiG-21, dar declară că visa să zboare pe avioane F-16. Acum, aflat în vizită la Tucson, acesta a zburat cu piloţii americani pentru a experimenta capabilităţile avionului F-16.

“The F-16 project is most important for our two nations,” 

“This is the first time Iraqis have flown F-16s. It’s important for us to understand the training schedule and syllabus for our student pilots because the first pilots who train here will one day be examples for our other pilots.”

– a declarat generalul irakian.

După zbor, Abdulhussein a ţinut să remarce rata mare de tracţiune faţă de greutatea avionului, manevrabilitatea, forma aerodinamică, avionica, încărcătura mare pentru luptă şi designul care permite piloţilor să facă mai bine faţă suprasarcinilor.

“We reached more than 7 Gs during our flight, and the (tilt-back) angle of the seat made it easy. In the MiG-21 the seat is more vertical making G forces difficult,”

“This is the best aircraft for us and this is the best place for our pilots to train.”

Sursa: Defence Talk

– Resboiu –

———————————————————

Link-uri utile:

Revista Resboiu; Forumul Resboiu; Pagina de gardă a portalului; Ramura dedicată Armatei Române; Ramura dedicată spaţiului; Ramura dedicată dronelor.

 

3 Comments

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: